הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

היכן ניתן להשכיר בובקט והאם צריך בשביל זה רישיון מיוחד

בובקט, תאמינו או לא זה בכלל לא כלי עבודה אחד ספציפי. למעשה זהו שם של חברה שמייצרת כלי צמ"ה לעבודות שונות. דחפורים, 9D, באגרים ועוד כלים רבים יצאו מחברה זו ולכן עצם השאלה הטמונה בכותרת תלויה באופי העבודה. הנה כל המידע שצריך לגבי השכרת בובקט וכלי עבודה כבדים ומה הרישיון הדרוש לכך.

 

חברת בובקט

אם אי פעם נתקלתם בהדפס שחור של פנים של חתול בר, ראיתם את המל של חברת בובקט. החברה נכנסה יותר ויותר לתודעה הישראלית מאז שהפכה להיות הסמל הרשמי של פלוגות הצמ"ה השונות של חיל ההנדסה הקרבית. כיום, כששואלים לגבי בובקט להשכרה, למעשה צריך למקד את השאלה ולהבין איזה מהמוצרים של חברת בובקט צריך לביצוע העבודה.

 

מי מספק את השירות

כיום ניתן להזמין שירותי עבודות בובקט ממגוון רחב מאוד של חברות שעיקר תעסוקתן הוא עבודה עם ציוד מכני הנדסי כבד. בתוך כל אלו, בובקט הוא למעשה המחפרון הקטן ביותר שאפשר להוביל לצורך ביצוע עבודות עפר. גודלו לא עולה על גודל של רכב מיני, אך כבד ועוצמתי הרבה יותר.

 

איזה רישיון דרוש להפעלת בובקט

כדי להפעיל ציוד מכני הנדסי כבד כמו מחפרון וכל כלי שגדול יותר, צריך רישיון מיוחד להפעלת כלים מכניים כבדים. בהמשך לכך, על בעל עסק שמשתמש בכלים מכניים כבדים צריך להיות בעל רישיונות ואישורים רבים כדי להפעיל כלים אלו תחת חסותו ושמו מסיבות בטיחותיות ומקצועיות. למעשה, לא צריך רישיון מיוחד להפעיל ציוד של חברת בובקט. שוב, מדובר בשם של חברה. הרישיון שצריך לחפש הוא רישיו והיתרים לשימוש בכלים מכניים כבדים.

 

שימושים לכי עבודה מכניים

כלים מכניים הם יעילים מאוד למגוון ענק של עבודות. מהענף התעשייתי ועד לעבודות בשטחי בתים פרטיים, יש מאות שימושים שונים למחפרונים בבית. לדוגמה, שבירת אספלט ובטון ישן ופינוי שלו מחניית הבית, חפירת בורות בגינה לבריכה פרטית, חפירת והפיכת קרקע לשימוש חקלאי פרטי והיד עוד  נטוייה

 

מילים אחרונות לפני השירות

לא צריך על כל דבר להזמין עבודות מחפרון בביתינו. המחיר מתחיל החל מ- 1,00 ₪ ליום עבודה ועל זאת יכולות להיות תוספות מחיר בהתאם לזמן העבודה, אופי העבודה, מיקום העבודה, ועוד… ההמלצה החשובה ביותר שתוכל לצאת ממאמר זה היא שלא כדאי להתקדם עם עבודות בשטח הבית בלי להתייעץ עם מומחים בתחומי הבנייה והגינון.

למה דווקא אלו? הפעלת בובקט בשטח הבית צריכה להיעשות בחוכמה. צריך לבחון דרכי גישה למיקום בבית בו העבודה צריכה להתבצע, איך מפנים את הפסולת, איך כל זה יעשה בלי לפגוע בשאר הבית, ועוד גורמים רבים. עבודות מחפרון? פתרון נהדר. האם ישר להזמין? ממש לא. ייעוץ, הכוונה ויישום. עבודה נעימה.

בובקט

מה היה לנו עד עכשיו?