הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

חברת הסעה לאירועי חברה – איך תבחרו אותה?

מארגנים אירוע חברה גדול וזקוקים להסעה אמינה, בטוחה והוגנת במחיר? לא בטוחים מה כדאי לשאול ומה כדאי לבחון כשאתם משוחחים עם חברות הסעה שונות? עצות וטיפים במיוחד בשבילכם…

 

הסעה לאירוע חברה – לא משחק

כשהתחלתם את התהליך לחפש חברת הסעות איכותית לאירוע החברה שלכם, כדאי שקודם כל תשאלו את עצמכם מה אתם מחפשים – הסעה ארוכת טווח? המרחק גבוה? כמה אנשים? והאם יש דרישות מיוחדות?
חברות שמציעות שירותי הסעה ללקוחות פרטיים או לקבוצות לא תמיד ידעו איך לתת את המענה ללקוח עסקי – שזקוק להתחייבות לעמידה מדויקת בזמנים והתנהלות מקצועית הרבה יותר. חפשו חברה עם חוות דעת חיובית וביקורות מזמינות.

 

דאגו לעובדיכם לטוב ביותר

חפשו חברות הסעה בטוחות ככל האפשר (גיליתם בערב האירוע חגורות בטיחות לא תקינות? דרשו שיחליפו עבורכם אוטובוס!), ששמות דגש על חווית נסיעה – תוך אבזור הרכבים בטכנולוגיות מתפתחות ומתקדמות, GPS איכותי, מערכות מולטימדיה, שקעי הטענה לצד המושבים, מזגנים תקינים (כדאי לוודא בטרם חודשי הקיץ החמים מגיעים אלינו) ועוד.
בחרו בחברה שמקפידה על תחזוקת רכבי ההסעה וניקיונם באופן בלתי מתפשר.

 

תודעת שירות

החל מתכנון ציר הנסיעה ועד לרגע בו אחרון הנוסעים עוזב את ההסעה – הנהג והחברה צריכים לספק עבורכם את השירות הטוב והנעים ביותר. שירות אגיב, סבלני לשאלות וכזה ששם אתכם ואת צרכי הנסעה העסקית שלכם במרכז.
אנחנו יודעים ומבינים שלא תמיד הכל הולך חלק, ויש לעיתים אירועים בלתי מתוכננים. האם הנהג מציע פתרונות? עונה בסבלנות? או שאירוע תקר בגלגל יהפוך לסיוט מתמשך? והאם החברה תדאג להסעה חלופית שתגיע לאסוף אתכם מהמקום בו נתקעתם?
חשוב מאוד להקפיד, במידה וישנם עובדים עם צרכים מיוחדים (לדוגמה, שימוש בכיסא גלגלים), שהחברה ערוכה לתת שירות שוויוני, הוגן ומכבד גם לעובדיכם אלו.

 

כמה נוסעים?

חשוב לתאם מראש ציפיות לגבי גודל הרכב – אוטובוס לקבוצה של 60? אולי רק 30? מיניבוס של 10?
ערב האירוע יכול להתחיל בצורה לא נעימה אם ישלח עבורכם אוטובוס של 40 מקומות, בעוד שמספר העובדים הוא 43.

 

לאן נוסעים?

נסיעה במרחב הצפון או הדרום שונה מנסיעה במרכז. חברת הסעות במרכז נדרשת לשלוח נהג שמתמודד עם עומס ברמה אחרת לגמרי.
אזור המרכז סואן ותוסס, רווי בתחבורה בשעות העומס והדרישות לעמוד ולדייק בזמנים שנקבעו מראש הופכת למאתגרת יותר.
בחרו בחברה שתפתור אתכם מדאגות העומס ותשלח אליכם נהג סבלני שידע להתמודד עם צירי הנסיעה, יכיר את מתווה הערים ומעל הכל – ידאג לבטיחותכם.

מארגנים אירוע חברה חשוב? השקת מוצר, פרמיירה, הרמת כוסית, חתימת חוזה או כל אירוע עסקי ברמת חשיבות גבוהה? רוצים לדאוג לעובדיכם לטוב ביותר? אל תתפשרו – חפשו את החברה שמצטיינת בשילוב בין אדיבות, מקצועיות ובטיחות – שלושה פרמטרים שאין לוותר עליהם!

 

רכב שרות

מה היה לנו עד עכשיו?