הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

שימוש בדיזל ובחירת מוסך אמין – כך תייצרו הכנסה גבוהה מהמונית שלכם

כיום אנשים רבים נעזרים במוניות על מנת להגיע ממקום למקום.

במקרים רבים, הזמנת מונית עדיפה על נסיעה באוטו פרטי או באוטובוס משום שהיא מהווה פתרון זמין ונוח שלא דורש מציאת חנייה או הליכה ארוכה ברגל.

בשנים האחרונות, נהגי מוניות בישראל מתלוננים שההכנסה מעבודתם נמוכה מאוד ושבגלל התחרות הגדולה בתחום, עבודתם לא רווחית מספיק.

בניגוד למדינות אחרות, בישראל פועלות יותר מ- 24 אלף מוניות ולכן נהגים רבים מרוויחים סכומים זעומים שלא מספיקים להם על מנת לפרנס את המשפחה שלהם ולדאוג לצרכים האישיים שלהם. במאמר זה נעניק לכם שלושה טיפים שימושיים שיסייעו לכם להגדיל את ההכנסה שאתם מרוויחים מהמונית שלכם.

 

השתמשו במנוע דיזל

נהגי מונית רבים נוסעים עם המכונית שלהם למרחקים ארוכים ולכן מבזבזים הרבה דלק. נהגי מונית שבוחרים להשתמש במנוע דיזל ממלאים דלק עם סולר במקום עם בנזין ולכן מבזבזים פחות כסף. הפער בין מחיר הסולר לבין מחיר הדיזל אמנם הצטמצם מאוד, אך ליטר של סולר מחזיק מעמד למרחקים גדולים יותר מליטר של בנזין ונגמר לאחר זמן רב יותר. בעזרת החיסכון בדלק, תצליחו להקטין את ההוצאות שלכם ולייצר הכנסה גבוהה יותר.

כמו כן, מנוע הדיזל נחשב אמין יותר ממנוע הבנזין ונוטה להחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר. זהו יתרון חשוב עבור נהגי מוניות שיחסוך להם עוגמת נפש רבה ובזבוז כסף מיותר.

 

בחרו מוסך אמין

על מנת לייצר הכנסה גבוהה מהמונית, חשוב לבחור במוסך אמין ויעיל. נהגי מוניות מביאים את המונית שלהם למוסך פעמים רבות על מנת לטפל בה, לבצע תיקונים שונים, להחליף צמיגים, לנקות אותה ועוד. בחירת מוסך אמין ויעיל, תחסוך להם כסף רב שעלול להתבזבז אם הם יטפלו ברכב שלהם במוסך שירמה אותם.

לפיכך, טרם בחירת המוסך, חשוב לשוחח עם נהגי מוניות אחרים, לקבל מהם המלצות וחוות דעת על המוסך שלהם ולוודא שמדובר במוסך אמין, יעיל ומקצועי.

 

היעזרו בחברת ייעוץ עסקי מקצועית

על מנת לייצר הכנסה גבוהה מהמונית שלכם, אנו ממליצים לכם לפנות לחברת ייעוץ עסקי מקצועית שתעניק לכם טיפים שימושיים, תלווה אתכם ותסביר לכם כיצד לנהל את הכסף שלכם בצורה נכונה. חשוב לבחור בחברת ייעוץ עסקי מקצועית ומנוסה שסייעה בעבר לנהגי מוניות והתמודדה עם מקרים דומים למקרה שלכם.

כמו כן, מומלץ לשוחח עם לקוחות קודמים של החברה וקבל מהם חוות דעת על רמת המקצועיות ועל רמת השירות שהחברה מציעה ללקוחותיה. חברת ייעוץ מקצועי טובה היא חברה ששמה את הלקוח בראש מעייניה ומעניקה לו ייעוץ אפקטיבי.

זקוקים לסיוע מחברת ייעוץ עסקי שתסייע לכם לייצר הכנסה גבוהה מהמונית שלכם?

היכנסו ל- www.mvp-business.co.il וצרו קשר עם חברת MVP, חברת ייעוץ עסקי מקצועית ומנוסה.

 

משאבות

מה היה לנו עד עכשיו?