הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה היתרונות הנסיעה בקלנועית סגורה

נסיעה בקלנועית הינה דבר בטיחותי ונח, זהו כלי רכב שמאפשר להתנייד ממקום למקום במושבים, קיבוצים וגם בתוך העיר.

כל זאת באופן חסכוני מאוד.

הקלנועית אינה דורשת הוצאה של רישיון, שימוש בדלק וחיפוש אחר חניה.

לקלנועית ישנן יתרונות רבים, זו הסיבה שהיא נמצאת בבתי אב ברחבי הארץ.
אם אתם שוקלים לקנות קלנועית, הגעתם למקום הנכון.
אנחנו כאן כדי לציין בפניכם את היתרונות של הקלנועית הסגורה. למקרה שאינכם בקיאים בסוגי הקלנועיות, אנחנו נסביר כי מדובר בקלנועית שיש לה גג קבוע, שימשה קדמית קבועה ובכל שאר צדדיה ישנם כיסויים רכים.

 

לקלנועית סגורה ישנם יתרונות רבים, אספנו עבורכם כמה מהם:

  1. ניקיון

לא צריך לנקות אותה כל בוקר לפני השימוש הבא.
רבים ממשתמשי הקלנועיות, מוצאים את עצמם מנקים את מושבי הקלנועית, ההגה וכל הסובב אותם עם מגבון לח טרם עלייתם לנסיעה. הסיבה לכך ברוב המקרים היא נזקי טבע ובעלי חיים.
הכוונה היא שבעלי חיים אוהבים את הקלנועית שלכם בדיוק כמוכם. לכן, לעיתים קרובות, חתולים וחיות אחרות ישמחו להתכרבל על המושבים שלכם בשעות הקרות של הלילה. מבחינת נזקי טבע, ייתכן שתמצאו את הקלנועית שלכם עמוסה בעלי שלכת לאחר שחניתם מתחת לעץ מבלי לשים לב.
אנחנו בעצם רוצים לומר שקנייה של קלנועית סגורה תקל עליכם מאוד. לא תצטרכו לנקות אותה לפני כל שימוש, מכיוון שהיא סגורה היטב ולא מאפשרת כניסה של בעלי חיים לתוכה ובטח שלא כניסה של עלים סוררים.
כך שאתם יכולים להשאיר את המטליות הלחות בבית, לא תצטרכו אותם לעיתים קרובות.

 

  1. הגנה מרבית מגשם

משתמשים רבים בקלנועית הרגילה, זו שאינה כוללת סגירה מסביב, מדווחים כי בימים גשומים הם ממעטים לצאת מהבית. כשאנחנו שומעים על כך, אנחנו נדהמים.
זה נשמע מאוד מיושן להישאר בבית בגלל גשם, אנחנו במאה ה-21, הטכנולוגיה מפותחת ויש פתרון כמעט לכל דבר.
קלנועית סגורה היא פתרון מעולה למשל להגנה מרבית מהגשם. בניגוד לקלנועית הרגילה, שנסיעה בה בזמנים של גשם תגרום לכם לצאת רטובים משני צדי הגוף, הקלנועית הסגורה מאפשרת נסיעה נוחה ויבשה.

 

  1. הגנה מרבית מהשמש

אנחנו חיים בארץ חמה, יש הרבה ימים קיציים פה וכולנו משתדלים בכל יציאה מהבית, להיות כמה שיותר מוגנים מהשמש.
נסיעה בקלנועית סגורה מאפשרת הגנה מרבית מקרני השמש ויש לכך יתרון חשוב.
נחסך מכם להשתמש בקרם הגנה לפני העלייה לקלנועית. אתם גם לא צריכים לדאוג לביגוד ארוך שיגן עליכם מפני השמש במידה ואתם מתכננים נסיעה ארוכה יחסית בקלנועית. בארץ חמה כמו ישראל, זהו יתרון משמעותי.

אם אתם מתלבטים לגבי קניה של קלנועית סגורה, כדאי לפנות אל אלמוג קינן מאתר רכבי אמירים . הוא יכול לסייע לכם בבחירה נכונה של קלנועית שתתאים לצרכים שלכם.

 

רכב להשכרה

מה היה לנו עד עכשיו?