הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

4 דברים שחשובים לתאם מול חברת ההסעות שלכם

האפשרות לדאוג להתניידות נאותה היא אחד הדברים הכי חשובים לכל מי שיש לו עסק או מערך של עובדים שאמורים להגיע ממקום למקום.

גם אם מדובר בהסעה חד פעמית שאתם רוצים לארגן, הסעה לתלמידים, לחתונה או לנתב"ג – לכל המטרות האלו חשוב לערוך תיאום מול חברת ההסעות שלכם.

במאמר זה יפורטו- 4 דברים שחשובים לתאם מול חברת ההסעות שלכם.

 

על בטיחות לא מתפשרים: איך לוודא בטיחות עם חברת ההסעות שלכם

תאונות דרכים בישראל הן דבר נפוץ מאוד לצערנו, וכאשר אתם לוקחים אחריות ומארגנים הסעות באופן חד פעמי או באופן קבוע למספר אנשים, אתם לוקחים אחריות כבדה על החיים שלהם. לכן עליכם לוודא שחברת ההסעות שאתם עובדים איתה שמה דגש גדול על בטיחות: יש לבדוק שכלי הרכב של חברת ההסעות עומדים בתקנים הנדרשים, ושהם נמצאים תחת פיקוח של משרד התחבורה ושל קצין תעבורה מטעמו. חשוב לבדוק שהרכבים עוברים את הטיפולים בזמן במוסך מורשה. כמו כן חשוב לבדוק שהחברה עובדת עם צי נהגים מנוסים בעלי ותק בנהיגה, ללא עבר פלילי או הרשעות הקשורות לענייני תעבורה.

 

שירות שמקיף את כלל הצרכים שלכם

הדבר הבא שחשוב לתאם מול חברת ההסעות שלכם הוא שיש להם שירותי הסעות שמתאימים לצרכים שלכם. אם לדוגמה יש לכם צורך חד פעמי בנסיעה לכבוד אירוע כלשהו, חשוב לוודא שלחברת ההסעות יש את כלי הרכב המתאים ושהיא זמינה מבחינת שעות האירוע. אם אתם רוצים לארגן הסעות באופן קבוע ומתמשך חשוב לתאם עם חברת ההסעות שהיא תהיה זמינה באופן קבוע בזמנים אלו כך שלא תצטרכו לוודא אותה כל פעם מחדש.

 

חברת הסעות שעובדת בכל הארץ: אל תתפשרו על פחות מזה

עליכם לוודא שחברת ההסעות שבחרתם עובדת בכל הארץ: החל מהדרום ועד הצפון הרחוק. אתם לא רוצים להחליף חברות אם תגלו שיש לכם אירועים שונים בערים שונות, ולעבוד כל פעם מול ספקים שונים. כדי לשמור על סדר מבחינתכם כדאי שתוודאו שחברת ההסעות היחידה שאתם עובדים מולה עובדת בכל אזורי הארץ.

 

חברת הסעות שמכבדת את עצמה מחזיקה בצי רכבים מגוון

איזה כלי רכב אתם צריכים למטרת ההתניידות שלכם: אוטובוס? מיניבוס? רכב פרטי? וודאו כי לחברת ההסעות שלכם יש צי רכבים שכולל מגוון סוגי רכבים שונים, מקטן עד גדול. אין שום סיבה שתצטרכו להתפשר על סוג כלי הרכב שמתאים לצורך שלכם.

 

לסיכום

יש מספר דברים חשובים שיש לוודא מול חברת ההסעות שלכם. החל מבטיחות, הדבר הבסיסי ביותר, דרך שירות שמקיף את כלל הצרכים שלכם. בנוסף, כדאי לוודא שחברת ההסעות עובדת בכל הארץ ומחזיקה צי רכבים מכל סוג שיתאים לצרכים שלכם. אלו הדברים העיקריים שיש לבדוק מול חברת ההסעות שלכם.

 

רכב שרות

מה היה לנו עד עכשיו?