הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

האם ניתן לשלוח משלוחי שוקולד בפתח תקווה?

משלוחי שוקולד הן הדרך הטובה ביותר להגיד תודה, להביע הערכה ולספר למישהו מיוחד עד כמה אנחנו אוהבים אותו, ומשלוחי שוקולד שמגיעים עד הבית? זה אפילו עוד יותר טוב! תושבי פתח תקווה יכולים כבר היום לשמח כל אחד מכל סיבה שהיא במשלוח של מארז שוקולד נפלא. 

 

משלוחי שוקולד מכל סיבה

חברת ריגלו מתמחה בהכנת מארזי מתנה מושקעים ומיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר, ובאתר שלנו תוכלו למצוא עשרות משלוחי מתנות בפתח תקווה ולכל חלקי הארץ. המארזים מיועדים לגברים ונשים בכל גיל ולכל אירוע משמח, למתגייס או המתגייסת הטריים, ליום הולדת או ליולדת הטרייה.

מארזי המתנה מתוכננים כך שיתאימו לכל אופי והעדפה אישית של כל גבר או אישה, הם כשרים ובאיזור המרכז קיימת אפשרות גם למשלוח מהיום להיום, למקרה ששכחת את היום המיוחד, או שפשוט בא לך להגיד אני אוהב אותך.

 

מארזי השוקולד שלנו

אנו מכינים את מארזי השוקולד שלנו תוך מחשבה רבה כדי שיתאימו לכל סגנון ולכל סוג אירוע, לחגים, ליום הולדת, ליום אהבה, לחתונה או לידה.על מנת שהמתנה שלכם תגיע בזמן ובמועד הנכון אנו ערוכים למשלוחים לכל חלקי הארץ. במידה ואתם מעוניינים להזמין משלוח שוקולד פתח תקווה נגיע גם אליכם במהירות ובאמינות.

 

אז, מה תרצו לשלוח?

באתר שלנו תוכלו למצוא שפע של מארזי מתנה מושקעים ומיוחדים, המתאימים לכל גיל ולכל אירוע, כמו למשל:

  • מתנות מושקעות לגבר  – תוכלו למצוא אצלנו עשרות סוגי מארזי שוקולד המיועדים לגברים, בשילוב עם אלכוהול, מוצרי טבק ועוד. המארזים שלנו מהודרים, מיוחדים ומרשימים במיוחד. מארזים המתאימים לחתן, לחבר, לבעל היקר, לסבא האהוב ולכל מי שאתם רוצים לכבד במתנה מיוחדת.
  •  מתנות מושקעות לאישה – עשרות מארזים מתוקים מחכים לאישה שאתם אוהבים, בשילוב ורדי סבון או שמפניה, בלון ומכתב ברכה. המארזים מגיעים לבחירתכם בצורת לב, בתיבת עץ מהודרת, בקופסאות אלגנטיות ומיוחדות, וכולן משדרות יוקרה והשקעה.
  • משלוח מגשי פירות – מה יותר נחמד מלפנק מישהו במגש פירות מהודר, בריא וצבעוני ונהדר, ניתן גם להוסיף יין רוזה או שמפניה, מתאים לאירוח בבית ובמשרד.
  • לצד השוקולד – בנוסף למארזים המתוקים תוכלו למצוא גם משחקי חשיבה, מתנות דקורטיביות, ערכה מושלמת להכנת קוקטייל, מארזי פוקר מקצועיים, מארז יוקרתי לויסקי ועוד מארזים מדהימים נוספים.

 

לסיכום

תושבי פתח תקווה, מהיום קל במיוחד לשמח את יקיריכם במשלוח שוקולד מהודר ומושקע, מתנה בלתי נשכחת שכולה אומרת הערכה, תודה, והוקרה שכיף לתת וכיף לקבל. המארזים מתאימים לגברים ונשים בכל הגילאים ולכל אירוע,  לחגים, לימי הולדת, לחתן ולכלה, או לכל מי שלדעתכם מגיע לו משהו מכל הלב כדי לומר תודה. באתר שלנו תמצאו שפע של מארזי מתנה נוספים כגון מגשי פירות, אלכוהול וטבק, משחק ומחשבה.

משלוחי שוקולד

 

מה היה לנו עד עכשיו?