הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הכירו את הדרך לעשות שיווק באינטרנט לחברת הסעות

כל מומחה בקידום אתרים יודע שהליך של שיווק באינטרנט כולל שלבים מדויקים וקבועים שחלקים קטנים בהם משתנים בהתאם לנושא שדורש שיווק. נפגשנו עם מומחים בתחום קידום האתרים ויצאנו לבדוק מהם השלבים הללו שדרכם ניתן לעשות שיווק באינטרנט עבור חברת הסעות. רוצים לדעת את הפרטים בנושא? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

השלב הראשון – הכרת קהל היעד

הדרך לעשיית שיווק באינטרנט עבור חברת הסעות מתחילה קודם כל בהכרת קהל היעד. הרי יש חברות הסעות שפותחות את שעריהן בפני קהלי יעד שונים, למשל:

 

מוסדות חינוך

יש חברות שפונות אל בתי ספר ומוסדות חינוכיים בלבד למטרת הסעות מהבתים אל בית הספר, מכיוון שהן מעוניינות בנסיעות למרחקים קצרים בלבד.

 

טיולים מאורגנים

יש חברות שמתאימות עצמן לטיולים מאורגנים בארץ והן פונות אל תיירים מהארץ ומחו"ל. כך שמדובר בטיולים למספר ימים ולעיתים אף למספר שבועות במהלכם נוסעים ברחבי הארץ. יש כמובן חברות שפונות לשני הקהלים הללו ולעוד כמה נוספים, כך שניתן לומר שכל חברת הסעות פונה אל קהלי יעד שונים וחשוב להכיר בהם רגע לפני שמתחילים בשלבי השיווק.

 

השלב השני – בחירת דומיין

השלב השני והחשוב לא פחות בדרך לעשות שיווק באינטרנט לחברת הסעות עובר בבחירת הדומיין. בשלב זה צריך לבחור דומיין מקורי, כזה שמעביר מסר ברור לקהל היעד של החברה. אם לא די בכך, חשוב גם לשים לב שהדומיין הינו ייחודי, כך שיאפשר לאנשים שנתקלים בו כדרך אגב, להכיר בו ולזכור אותו בעקבות הייחודיות שלו.

 

השלב השלישי – בחירת מילות מפתח

כדי שניתן יהיה לערוך שיווק לאתר האינטרנט של חברת ההסעות, יש לבצע קודם כל מחקר מקיף אודות מילות המפתח המתאימות ולבחור אות בקפידה. כל חברה שעוסקת בתחום של קידום אתרים מחזיקה בכלים שונים שמאפשרים לה למצוא את מילות המפתח המתאימות ביותר עבור חברת הסעות. להלן כמה מילות מפתח שעשויות להיות תואמות לחברה שכזו:

  • הסעות לבתי ספר
  • הסעות לטיולים מאורגנים ועוד

 

השלב הרביעי – כתיבת תוכן איכותי ומקורי

השלב הרביעי שחשוב מאוד בכל הנוגע להליך השיווק לחברת הסעות כולל כתיבת תוכן מקורי ואיכותי. הדגש על מקורי אינו מקרי, שכן, לגוגל יש אפס סובלנות בכל הנוגע לתכנים שהועתקו מאתרים אחרים. לכן, חשוב מאוד שהתוכן ייכתב באופן ייחודי עבור אותה חברת הסעות. בנוסף, חשוב כמובן שהתוכן יהיה איכותי ועל רמה, כדי שיאפשר ללקוחות הפוטנציאליים להתרשם מהחברה וגם להבין מהן השירותים שהיא מציעה לנוסעים שלה.

 

סיכום

אלו היו ארבעת השלבים שנכללים בדרך לעשיית שיווק באינטרנט עבור חברת הסעות. כעת, כשאתם יודעים מהם השלבים הללו, אתם יכולים למצוא חברה לקידום אתרים שתיישם עבורכם את השלבים הללו ותאפשר לכם לקדם את האתר ולהביא לקוחות חדשים לעסק. לנו נותר רק לאחל נסיעה טובה!

שיווק באינטרנט

מה היה לנו עד עכשיו?