הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

למי מתאים דלקן אוניברסלי

דלקן אוניברסלי הוא אחד מהמונחים המושמעים ביותר בשנים האחרונות. אם בעבר היה נדיר למצוא אנשים שברכב שלהם מותקן דלקן, הרי שהיום לא מעט אנשים משתמשים בדלקן אוניברסלי שמאפשר להם להגיע לכדי סדר וארגון גבוהים, וחוסך מהם את תשלום הדלק בכל פעם מחדש בתחנת הדלק.

אז למי מתאים דלקן אוניברסלי? אם עד היום חשבתם שאך ורק לעובדי חברות גדולות, היום אנחנו עומדים לנפץ לכם את החשיבה הזו ולספר לכם כמה דברים שבטח לא ידעתם.

 

דלקן אוניברסלי בחברות גדולות – בהחלט עניין יעיל

חברות גדולות מחזיקות בדרך כלל בצי רכבים שבהם משתמשים העובדים השונים. קורה כאן מצב שללא דלקן אוניברסלי, כל עובד היה צריך לשלם באופן פרטני עבור התדלוק שלו, לאסוף את כל החשבוניות עבור כל תדלוק, להגיש אותן להנהלת החשבונות של החברה ולקבל החזרים.

מדובר כאן על הליך מסורבל ומאוד לא נוח, שכולל שמירה של החשבוניות במקום מסודר מבלי לאבד אף אחד מהן (או לאבד ולא לקבל על התדלוק החזר כספי), העברת כספים מהלקוח לתחנת הדלק ואז מהחברה בחזרה ללקוח ובקיצור – בלאגן אחד שלם.

דלקן אוניברסלי חוסך מהחברות הגדולות את כל העניין הזה, ומאפשר להן לקבל את כל נתוני התדלוק של כל עובד ועובד באופן ישיר, ולשלם עליו מבלי התיווך של העובד. זה פשוט: דלקן אוניברסלי מאפשר לעובד לתדלק את הרכב ללא תשלום, והחברה שתקבל את פירוט התדלוק תשלם עליו בעצמה. יותר קל מזה?

 

למי מתאים דלקן אוניברסלי מלבד חברות גדולות?

אז נכון, אמנם דלקן אוניברסלי בתור יעיל אך ורק לחברות גדולות, אבל בפועל הדבר הזה ממש לא נכון. עסקים קטנים שמחזיקים במספר רכבים מועט, למשל, יכולים להנות גם הם מדלקן אוניברסלי.

גם אם מדובר על שניים או שלושה רכבים בלבד, בסופו של דבר הרכבים האלו נוסעים על הכביש וצריכים להיות מתודלקים, ולכן ריכוז נתוני התדלוק יכול להיות רלוונטי גם לעסקים קטנים, שיכולים לחסוך מעצמם את ההתעסקות בהחזרת הכספים לעובד, גם אם הרכב לא משמש אותם באופן קבוע.

 

אנשים פרטיים? דלקן אוניברסלי בהתאם יכול להתאים גם לכם

גם אנשים פרטיים רבים יכולים להנות מדלקן אוניברסלי. אנשים שיודעים שהרכב שלהם משמש אותם לנסיעות רבות וארוכות, יודעים כמה נוח היה יכול להיות להפוך את אוסף החשבוניות המפוזר בתוך הרכב לדו"ח אחד מרוכז ונוח. כן, בתור אנשים פרטיים הבקרה על הנסיעות שלנו ועל ההוצאות האישיות שלנו היא לא פחות חשובה מאשר בחברות גדולות, ולכן לא מעט אנשים פרטיים היום ממהרים להתקין לעצמם דלקן אוניברסלי שישמש אותם באופן אישי.

 

איך מתקינים דלקן אוניברסלי?

הכירו את חברת אימג'ינריום. חברת אימג'ינריום היא אחת מחברות הדלקן הבולטות בתחום, ואם אתם מתעניינים בדלקן אוניברסלי, צרו קשר עם אימג'ינריום בכתובת www.imaginarium.co.il ותאמו לעצמכם התקנה עוד היום.

איש מתדלק

מה היה לנו עד עכשיו?