הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

חלום שמתגשם: הכל על המיטות העגולות

המיטה העגולה חוזרת ובגדול עם מראה מרהיב ומרענן שאי אפשר להתעלם ממנו ונוסטלגיה מתוקה של שנות השישים העליזות. המיטות העגולות הפכו ללהיט כשמפורסמים דוגמת אלויס פרסלי ויו הפנר רכשו אותן לחדרי השינה המפוארים שלהם והפכו את המיטה העגולה לסמל לאהבה חופשית ולסטייל סקסי וצעיר. גם אתם יכולים ליהנות מחדר שינה משודרג עם מיטה עגולה מדגם פלאזה המלכותי או דגם מג'יק הנוח והמפנק. 

 

מיטה זוגית עגולה לפינוק מושלם

מיטות עגולות היו סמל למיניות משוחררת, אהבה חופשית וסטייל סקסי וצעיר, כך שלא פלא שמפורסמים רבים רכשו אותן והתגאו בהן. המיטות העגולות המודרניות שומרות על המוניטין הנפלא הזה והן גם מפנקות במיוחד עם מזרן איכותי, ציפוי יוקרתי ומראה שלא ניתן לעמוד בפניו. באתר האונליין של עטרת תוכלו למצוא שני דגמים של מיטות עגולות במחירים משתלמים במיוחד.

מיטות עגולות

מיטת פלאזה עגולה

דגם זה ישדרג לכם את מראה חדר השינה ויעניק לכם אוירה משוחררת ומפנקת במיוחד עם מערכת שמע מובנית הנשלטת מהטלפון הנייד כדי שתוכלו להאזין למוסיקה האהובה עליכם בזמן שאתם נחים או עובדים על הזוגיות שלכם, תאורת לד יוקרתית וציפוי עור יפייפה בצבע שחור או לבן לבחירתכם ( תוכלו גם ליצור שילוב של שחור עם לבן ) למיטה ניתן להתאים מזרן בגדלים 180/200 או 200/200 לבחירתכם כאשר מסגרת המיטה יוצרת מראה עגול מושלם.

 

מיטת מג'יק עגולה

מיטת מגי'ק מעוצבת בסגנון צעיר ומודרני שיכניס לכם אוירת רוגע ושלווה לחדר השינה. מיטת המג'יק מעט שונה מדגם הפלאזה כיוון שהיא בנויה מבמה עגולה עליה מונח המזרן הרגיל אך עדיין משדרת סטייל ומקוריות רבה עם אפשרות לבחירה בין צבע שחור ללבן. המיטה מגיעה עם מנורות לד המותאמות לקריאה ופנאי ועם שתי שידות צפות לנוחות מירבית ומצופה בעור.

מיטות עגולות

מה חשוב לברר לפני שמחליטים על מיטה עגולה?

המיטות העגולות תופסות מעט יותר מקום ממיטות מלבניות רגילות ולכן חשוב לברר האם חדר השינה שלכם גדול דיו. בנוסף, חשוב לבחור במזרן איכותי למען בריאות הגב שלכם. בעטרת תוכלו להזמין מזרנים מעולים המותאמים התאמה מושלמת למיטה העגולה וגם ליהנות ממבצעים ברכישת המיטה בצירוף המזרן. אין צורך בסדינים עגולים אלא סדינים רגילים בהתאם לגודל המיטה.

 

עטרת – רהיטי יוקרה איכותיים במחירים הכי משתלמים

ברהיטי עטרת תוכלו לרהט את כל הבית ברהיטים יוקרתיים באיכות מדהימה במחירים משתלמים במיוחד. הסטייל והסגנון המיוחדים של רהיטי עטרת ישדרגו לכם את הבית למראה מלכותי, מסוגנן ומעוצב.

באתר האונליין של רהיטי עטרת תוכלו להתרשם מן המבחר העצום של חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל, מזנונים, חדרי ילדים, מוצרים משלימים ועוד ולדעת שאתם קונים מוצר ברמה גבוהה שישרת אתכם לאורך שנים וכמובן הכי חשוב – יקצור המון מחמאות מן האורחים.

מיטות עגולות

מה היה לנו עד עכשיו?