הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה הוא הציוד לאיתור נזילות?

בעלי מקצוע שעוסקים בתחום איתור הנזילות יכולים להגיד לכם מתוך שינה מהם הכלים שנמצאים אצלם בארגז. מדובר במספר רב של מכשור וציוד בטכנולוגיה מתקדמת ביותר. כזו שמאפשרת להם לבצע את העבודה במינימום מאמץ ומינימום פגיעה בצנרת ובסביבה. יצאנו לבדוק מהו הציוד הזה וחזרנו עם כל המידע שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את הציוד המתקדם שמשמש את בעלי המקצוע בתחום לאיתור נזילות, כדאי שתדעו שהמדריך הנוכחי נכתב לאחר שהבנו שיש לנו לנזילה במשרד. מדובר במקרה שאירע לפני כמה ימים בודדים. הדבר גרם לנו להבין כי עלינו לערוך בירור מקיף בנושא.

שכן, כך נוכל לדעת שמגיע אלינו בעל מקצוע מנוסה שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר עם מכשור מתקדם. לאחר שבדקנו את כל הפרטים, גילינו שיש לנו מידע מקיף שיכול לסייע לרבים אחרים שמוצאים את עצמם במצב כזה.

לכן, החלטנו לרכז את כל המידע שאספנו במקום אחד ולהציג אותו בפניכם, הקוראים שלנו. אם תקראו את השורות הבאות, אתם תוכלו להיות בטוחים כי אתם מזמינים בעל מקצוע איכותי ומומלץ שישתמש בציוד המתקדם והטוב ביותר.

 

תכירו מקרוב את הציוד לאיתור נזילות

כל בעל מקצוע שעוסק בתחום איתור הנזילות מחזיק בארגז הכלים ציוד ייחודי שמאפשר לו לבצע הליך של איתור נזילות מים. הנה רשימת הציוד המדוברת:

  • מצלמה תרמית
  • גלאי אקוסטי
  • מערכת גז
  • סיב אופטי לצילום
  • גלאי לחות
  • מד לחץ

כדי לא להעמיס עליכם במידע, בחרנו לפרט בקצרה אודות כמה מהכלים הללו.

 

תכירו את הכלים מקרוב  – מצלמה תרמית

המצלמה התרמית היא כזו שמוכרת עבור רבים כ- מצלמת חום. היא בעצם מציגה אובייקטים שונים בצבעים שונים. כל אובייקט משקף מידות חום שונות. כאשר, צבעים אדומים ולבנים מראים כי ישנה טמפרטורה גבוהה. צבעים בגווני כחול, ירוק, סגול ותכלת מראים כי יש טמפרטורה נמוכה.

מדובר במרבית המקרים באזור לח או רטוב. המומחה בתחום מצמיד את המצלמה לאזור שבו יש חדש לנזילה ולפי התוצאות שנראות על המסך, הוא יכול לדעת אם יש נזילה של מים או לא.

 

תכירו את הכלים מקרוב  – איתור נזילות מים באמצעות גז

מערכת הגז הינה ידידותית לסביבה והיא מאפשרת לבדוק אם יש איתור של נזילות. המכשיר יעיל במיוחד במקרים שבהם יש פיצוץ בצנרת או דליפה באספקת המים אל המבנה. רק אנשי מקצוע מנוסים משתמשים במכשיר זה לאחר שהם שאבו תחילה את כל המים מהצנרת והכניסו גז אל תוך צינורות אספקת המים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה הוא ציוד לאיתור נזילות. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק לבחור בבעל מקצוע מוסמך שיבצע את ההליך באמצעותם. שיהיה לכם בהצלחה!

, דליפה

מה היה לנו עד עכשיו?