הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מהתכנון ועד הדיוטי: כך תתכננו חופשה בקלות עם IShield

חופשה מושלמת מתחילה בתכנון מקדים וממוקד שמאפשר להכין את כל הדברים החשובים מראש. מדובר בתהליך שעשוי להיות מורכב עבור מי שאין להם את הידע בנושא. כדאי שתישארו כאן אם אתם מזדהים עם התיאור שנכתב קודם לכן. שכן, בשורות הבאות נציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי שיאפשר לתכנן את החופשה הבאה בקלות.

 

השלב הראשון – תבדקו את כל הפרטים על היעד הנבחר

הימנעו מרכישת כרטיס טיסה ליעד, לפני שתבדקו את הפרטים הבאים אודותיו:

  • מזג האוויר הצפוי במקום
  • ההתאמה לסגנון הטיול שלכם (יש לבחון למשל שמדובר ביעד שמתאים לטיול זוגי, משפחתי או לתרמילאים)
  • הצורך ברכישת וויזה

 

נמליץ להמשיך לשלב הבא רק לאחר שתבחנו את היעד באופן מעמיק ותגלו שהוא מתאים לכם. שימו לב, עליכם להמשיך ולבדוק יעדים פוטנציאליים, במידה ויתגלה שהיעד אינו נכון עבורכם מסיבה כזו או אחרת.

השלב הראשון – תבדקו את כל הפרטים על היעד הנבחר

 

השלב השני – תסגרו ביטוח נסיעות לחו"ל

זה הזמן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל שתואם לסגנון הטיול שלכם. שכן, בשלב זה יש בידיכם את המידע שיאפשר לבחור בפוליסה המתאימה ביותר. נמליץ לערוך בשלב זה בירור אודות חברות הביטוח המומלצות שקיימות בשוק. ניתן לעשות זאת תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בפורומים של מטיילים או בקבוצות פייסבוק שמספקות מידע על היעד שבחרתם. סביר להניח שתגלו בשלב זה שרוב ההמלצות ישלחו אתכם לחפש אחר פספורט קארד טלפון של נציג שירות, משום שזו נחשבת לחברה הטובה ביותר בקרב הנוסעים לחו"ל.

 

השלב השלישי – תתחילו בהכנת המסלול

סביר להניח ששוחחתם עם נציג מטעם חברת פספורט קארד וסגרתם את עניין הביטוח. אם כך, זה הזמן לפתוח את המפה הווירטואלית ולחפש מקומות מעניינים שנמצאים ביעד הנבחר. שימו לב, כדאי לשים דגש על האטרקציות הבאות:

  • מקורות מים (נחלים, מפלים, אגמים וכו')
  • מוזיאונים
  • ברים
  • מסעדות טובות ועוד

 

תסמנו בשלב זה את המקומות הנבחרים ותבדקו איך ניתן להגיע ממקום אחד לאחר, כדי שיתאפשר לכם ליצור מסלול מעגלי.

 

השלב הרביעי – תבדקו את מקומות הלינה שקיימים ברדיוס הנבחר

הגיע הזמן לבדוק אילו מקומות לינה נמצאים ברדיוס של המסלול הנבחר. תוכלו לעשות זאת באמצעות אפליקציית גוגל מפות שתציג בפניכם את מקומות הלינה שמתאימים לתקציב שברשותכם. מדובר בשלב הסופי שיאפשר לבנות את המסלול מתחילת הטיול ועד סופו. נדגיש שתצטרכו לברר פרטים אודות האמינות של מקומות הלינה הנבחרים, משום שיש לא מעט אפשרויות שמתגלות בסופו של דבר כניסיונות הונאה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף שסייע לכם בהכנת החופשה הבאה. כעת ברור לכם שתצטרכו ליישם את 4 השלבים שהוצגו לעיל, משום שאלה יאפשרו ליהנות מחופשה חווייתית ובטוחה. נזמין אתכם להעביר את המידע החיוני הלאה, כדי שאחרים יכירו בו ויישמו אותו.

השלב הרביעי – תבדקו את מקומות הלינה שקיימים ברדיוס הנבחר

מה היה לנו עד עכשיו?