הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מהמונית ועד האטרקציות: מה חשוב לתכנן לפני הטיסה לחו"ל?

הסכמי השמיים הפתוחים והגעתם של חברות לואו קוסט כמו ראיינאייר ואיזיג'ט לישראל, גרמו להורדת מחירי הטיסות והפיכתם לשווים לכל נפש. אנו הישראלים אוהבים לנסוע לחו"ל לנופש, טיולים וקניות. מצד שני, חשוב לזכור שנסיעה לחו"ל זה לא רק לקנו תכרטיס טיסה ולארוז מזוודה אלא גם חשוב לתכנן מה אנחנו רוצים לעשות ביעד. כמו כן חשוב גם לארגן דברים לפני הנסיעה על מנת להקל עלינו במהלך השהות בחו"ל.

 

הצטיידו בביטוח בריאות לחו"ל

ביטוח בריאות לחו"ל הוא דבר מאוד חשוב להצטייד בו ולדאוג לו לפני שאנו יוצאים לחופשתנו בחו"ל. לעיתים קרובות אנשים נהיים חולים במהלך החופשה עקב שינויים במזג האוויר בין המדינה ממנה יוצאים למדינת היעד  או מפאת האוויר הדחוס והלא מאוורר יחסית במטוס. ביטוח בריאות יחסוך לכם כסף רב באם תצטרכו להיעזר בשירותי רפואה מקומיים ביעד החופשה שלכם. בנוסף, ביטוח בריאות כולל הרבה פעמים גם החזר על ציוד שנגנב ויכול לסייע לכם בהחזר כספי במידה ונאלצתם לבטל את הטיסה בעקבות מצב בריאותי.

לקבל ביטוח בריאות בחו"ל

דאגו לחבילות גלישה או כרטיס סים

גם בעת חופשה אנחנו נוטים לרצות לשמור על קשר עם חברים או משפחה שנשארו בארץ. כמו כן, הגישה לאינטרנט היא דבר שהפך להיות צורך בסיסי להרבה אנשים לערוך בירורים על אטרקציות ולרכוש כרטיסים. חברות הסלולרי מציעות חבילות גלישה הכוללות שיחות ואינטרנט. הרבה אנשים מעדיפים לרכוש סים מקומי ביעד, אבל לא תמיד יש זמן להתעכב על כך ולפעמים הסים המקומי לא מתאים למכשיר הטלפון שבידינו. לכן אופציה טובה ומועדפת הוא לרכוש ESIM לחול. כך אנו יכולים להיות בטוחים שתהיה לנו גישה לאינטרנט כי המעבר לרשת המקומית קל ומהיר מאוד כבר בזמן הנחיתה.

 

דאגו להזמין כרטיסים לאטרקציות או נסיעות ארוכות מראש

הרבה אנשים אמנם אוהבים להיות ספונטניים אבל יש מקרים בהם חשוב כבר לפני שאנו יוצאים מהארץ להזמין דברים מראש. בעונות התיירות בעיקר, אטרקציות ואוטובוסים או רכבות לנסיעות ארוכות מתמלאים מהר מאוד ולכן חשוב מאוד כבר לפני שמגיעים ליד להיות מצוידים בכל הכרטיסים כדי לחסוך לנו את עוגמת הנפש שלא נוכל לבקר במקום מסוים או  אטרקציה מסוימת כי לא הזמנו מראש. הזמן כרטסים מראש יכולה גם לחסוך עמידה בתורים ארוכים ובכך לחסוך בזמן, שנוכל להקדיש לביקור בעוד מקומות.

לסיכום, נסיעה לחו"ל לחופשה או טיול זה דבר נפלא, אך חשוב מאוד לתכנן אותה בקפידה על מנת לחסוך בעלויות ולהכיר את כל הפרטים שיסייעו לנו להנות מהחופשה או הטיול בקלות ובלי אי נעימויות.  ESIM או חבילת גלישה אחרת, ביטוח בריאות והזמנת כרטיסים לרכבות, אוטובוסים ואטרקציות מראש הינם שלושה דברים חשובים מאוד שחובה לעשות ולוודא לפני שעולים על הטיסה.

להיעזר בחבילות גלישה של ESIM

מה היה לנו עד עכשיו?