הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

שלוש יתרונות לדלקן אוניברסלי לחברת הסעות

מהו בכלל דלקן?

בעולם המודרני, נסיעות למקומות רחוקים הן מעשה שבשגרה. אנשים רבים נוסעים כל יום לפחות כשעה ברכבם הפרטי לעבודה, וחזרה הביתה. בנוסף, חברות רבות ועסקים רבים, מפעילים מערכי הסעות ומשלוחים בכל רחבי הארץ. הנסיעות הרבות כרכות בעלויות דלק גבוהות, שבסוף כל חודש מצטברות להוצאה ניכרת, בה יש להתחשב בצורה משמעותית במאזן ההוצאות הכנסות של החברה.

על מנת לפתור את בעיות אלו, קיים הסכם תדלוק מיוחד הנקרא "דלקן". הסכם זה, הנחתם בין חברות הדלק לחברות בעלות ציי רכבים, מגדיר כי רכבי החברה יוכלו לתדלק לאורך כל החודש בכל כמות בה יחפצו, בכל אחת מתחנות חברות התדלוק איתן נחתם ההסכם.

החברות מסכימות על סכום מסוים מראש, מול חברות הדלק, כך שההסכם יוצר הוזלה של ממש בעלויות הדלק של החברות.

ברכבים השונים של החברה מותקן שבב על פתח פיית הדלק, או שניתן לעובדי החברה כרטיס מיוחד, וכך מתאפשר להם לתדלק בכל תחנת דלק של החברה מולה נחתם ההסכם.

 

סוג הדלקן החדש

בשנים האחרונות, בעקבות צרכים שעלו מהשפט, משרד האנרגיה פתח במהלך חדש, ויזם את פיתוחו של דלקן הנקרא "דלקן אוניברסלי". דלקן זה מאפשר לרכבים בהם הוא מותקן, לתדלק בכל תחנת דלק בה מותקנת פייה ייעודית לדלקנים אוניברסליים.

חברות הסעות רבות, שמעניקות שירות שכל כולו הוא נסיעה בכביש מיעד ליעד, משתמשות באופן קבוע בהסכם דלקן. כעת, עם פיתוחו של הדלקן האוניברסלי, ישנם כמה יתרונות ברורים לדלקן חדש זה, ואותם נפרט כעת בפניכם בהרחבה.

 

היתרונות בדלקן החדש

פריסת תחנות הדלק

בעקבות התקנתו של הדלקן החדש, יוכלו חברות ההסעות לתדלק בכל תחנת דלק בה יחפצו בארץ. יכולת זו, של תדלוק בכל תחנת דלק, תחסוך לבעל רכב ההסעה זמן יקר של חיפוש תחנה ייעודית לתדלוק, ובחישוב לטווח ארוך, תאפשר לבעלי רכבי ההסעה להשקיע עוד זמן בהענקת שירותי הסעה.

 

יצירת תחרותיות בשוק

בעקבות היכולת של בעלי ההסעות לתדלק בכל תחנה בה יחפצו, נוצרת תחרות טובה בשוק חברות הדלק, נתון שיגרום בסופו של דבר לחברות הדלק לתת שירות טוב יותר למתדלקים השונים, ובניהם בעלי ההסעות.

 

מעקב מפורט על נתוני כלי הרכב

באמצעות רכיבים ייעודיים, הנקראים "מדי אוץ", יכולים בעלי חברות ההסעות לעקוב אחר נתונים צריכת הדלק, יעילות הנסיעה ותפקוד כלי הרכב בחברה בצורה מפורטת ומדויקת. מעקב כזה, עוזר לחברה להציב לעצמה יעדים כלכליים, לשפר את מערך ההסעות, ולהסיק מסקנות מפורטות על התנהלות נהגי החברה. בנוסף, בסוף החודש מגיעה חשבונית מרוכזת על כלל הוצאות הדלק של החברה, חשבונית שמסייעת לחישובים מדויקים של הוצאות מול הכנסות.

 

לסיכום

הלדקן האוניברסלי מביא אתו שלל יתרונות לחברות ההסעות. לפרטים נוספים ורכישת דלקן זה, כנסו לכתובת: https://www.dalkan.net.

 

ידיות תדלוק

מה היה לנו עד עכשיו?