הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה צריכה להכיל ערכת עזרה ראשונה של רכב הסעות?

בתור נהגים של רכבי הסעות, יש לנו אחריות גדולה המשתרעת גם מעבר להסעת הלקוחות שלנו מנקודה א' לנקודה ב'. בתור האנשים שאחראים על הנוסעים ברכב שלנו, כדאי לצייד את עצמנו בציוד הנדרש בשביל שנוכל לתת מענה ראשוני לכל אירוע רפואי, בין אם מדובר באירוע פשוט שיכול להסתכם בחבישה קלה, או באירוע חירום המצריך קריאה לאמבולנס ופינוי דחוף לבית חולים. במאמר הבא, תמצאו כמה מהפריטים החשובים ביותר עבור הענקת עזרה ראשונה ברכבי הסעות. 

 

מדוע רכב הסעות צריך ערכת עזרה ראשונה?

כמה מתרחידשי הבלהות של כל נהג רכב הסעות, הם התמוטטות או פציעה חמורה של אחד הנוסעים עקב אירוע חירום רפואי או תאונת דרכים. בשביל שנוכל להיות ערוכים למקרים מסוג זה ברמה הגבוהה ביותר ולהציל חיים במקרה הצורך. כמובן שהאידיאל הוא לצייד את רכב ההסעות שלנו כמה שרק אפשר בציוד עזרה ראשונה, אבל אחרי הכל – לא מדובר באמבולנס ויש גבול לכמות הציוד הרפואי שנוכל להחזיק ברכב ההסעות. בשביל לעזור לכם לדעת בכל זאת מה מומלץ לרכוש עבור רכב ההסעות שלכם, סיכמנו למטה כמה מהפריטים הקריטיים והחשובים ביותר. לפרטים נוספים, פה יש מגוון מוצרי עזרה ראשונה שתוכלו להתרשם מהם.

ערכת עזרה ראשונה

מה הם האביזרים שהכי חשוב שיהיו בערכה:

  • דפיברילטור:בין האירועים הרפואיים המפחידים ביותר, הם אלו הדורשים את הטיפול המהיר ביותר. הדוגמה הבולטת ביותר למקרים מסוג זה, ככל הנראה, היא של אירועי לב. כשזה מגיע להתקפי לב, טיפול ראשוני מהיר עד להגעת האמבולנס יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות, לכן מומלץ לצייד את רכב ההסעות שלנו בדפיברילטור שיאפשר לנו להעניק עזרה ראשונית במקרים מסוג זה.
  • תחבושות ופלסטרים: אספקה של תחבושות ופלסטרים יכולים לתת מענה רפואי ראשוני לטווח רחב של מקרים רפואיים, החל מפציעות קלות ועד לפציעות חמורות יותר שעשויות לקרות לנוסעים במהלך הנסיעה, בתאונה או מחוץ לרכב ההסעות. תחבושות ופלסטרים יכולים להגיע במגוון רחב של גדלים וצורות, המתאימים לסוגים שונים של חתכים ופציעות. חבישה נכונה יכולה למנוע החמרות רפואיות ואף להציל חיים במקרים של דימומים כבדים.

 

חומרי חיטוי: חומרי חיטוי כמו אלכוהול ויוד הם קריטיים במקרים של פציעות ודימומים, ועוזרים למנוע זיהומים שעשויים לעכב את ההחלמה באופן משמעותי ואף להוביל למצבים מסכני חיים.

חוסם עורקים: כל מי ששירת בתפקיד קרבי בצבא, בוודאי יודע כמה חשובים הם חוסמי העורקים וכמה דגש שמים עליהם בהכשרות של עזרה ראשונה קרבית. חוסמי עורקים נכנסים לתמונה כאשר יש דימומים כבדים מאוד שתחבושות פשוטות לא יוכלו לעצור, וקריטיים במיוחד בהצלת חיים מיידית.

מספריים: בזמן הענקת העזרה הראשונה, ייתכן שתצטרכו לחתוך דברים מסוימים: בגדים, תחבושות וכדומה. לשם כך, כדאי שיהיה לכם זוג מספריים מוכנים בתיק העזרה הראשונה על כל צרה שלא תבוא.

ערכת עזרה ראשונה

מה היה לנו עד עכשיו?