הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

עושים רילוקיישן. כך תעשו את זה לפי הספר

מעבר דירה הוא תמיד דבר מאתגר, אך כאשר מדובר על מעבר דירה למדינה זרה הוא מסובך שבעתיים. לא משנה מה הסיבה שבגינה אתם נאלצים לעבור למדינה אחרת, מדובר על צעד שדורש הרבה מאוד הכנה מראש. חלק מההכנה נוגע לעצם העזיבה שלכם, אך חלק לא פחות חשוב קשור לטיסה עצמה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר דברים שכדאי שתדעו לפני המעבר.

 

איך מגיעים לשדה התעופה

הדבר הראשון שאתם צריכים לדאוג לו הוא כיצד תגיעו מהבית שלכם לשדה התעופה. בעוד שבטיסה רגילה אנחנו יכולים למצוא את עצמנו טסים עם מזוודה אחת, ברגע שמדובר על רילוקיישן כמות הציוד הולכת להיות גדולה יותר. זו בדיוק הסיבה שכדאי לכם להכיר את האפשרות של מוניות ספיישל לנתב"ג. המוניות הללו הן פשוט הסעה לנתב"ג בדרך הטובה ביותר שאפשר לחשוב עליה.

המונית תגיע אליכם הבייתה, תעמיס את כל הציוד שלכם, ותדאג שאתם תגיעו יחד איתו אל שדה התעופה בצורה בטוחה. את המונית לא תצטרכו להזמין יותר מידי זמן לפני הטיסה, לאור העובדה שהמונית תשים אתכם ממש בפתח של הטרמינל.

איך מגיעים לשדה התעופה

בטלו חיובים כספיים

הדבר השני שעליכם לזכור לעשות הוא לבטל את כל החיוביים הכספיים שלכם שנובעים מעצן המגורים בארץ. ביטוחים שונים, תשלומים מקומיים וכיו"ב הם דברים שאנחנו יכולים לשכוח לאור העובדה שהחיוב שלהם נעשה בצורה אוטומטית. ברגע שאתם כבר לא גרים בישראל אין שום סיבה שתשלמו את אותם ביטוחים, אז כדאי לדאוג מראש לבטל אותם ברגע שאתם עוזבים את ישראל.

בטלו חיובים כספיים

נסו להתחבר לישראלים מעבר לים

המעבר למקום חדש הוא אף פעם לא דבר קל, אך במדינה זרה ישנם קשיים עמוקים עוד יותר. אחד הדברים שיכולים להקל עליכם מאוד הוא להכיר ישראלים נוספים שנמצאים במקום שאליו אתם טסים. הישראלים הללו עברו את הצעד שאתם עשיתם לפני מספר שנים, והם יוכלו להדריך אתכם כיצד לעשות אותו בצורה הנכונה. זה גם יאפשר לכם להתחבר ישר לקהילה מקומית ביעד שלכם.

 

מוסדות חינוך לילדים

הדבר האחרון שעליו אתם צריכים לתת את הדעת הוא הילדים שלכם. רילוקיישן נעשה בדרך כלל עקב אילוץ של אחד ההורים, אולם הילדים משלמים עליו מחיר יקר. אחד הדברים החשובים ביותר הוא לדאוג להם למוסדות חינוך מתאימים שיקלו עליהם את המעבר. גם כאן מומלץ להתייעץ עם ישראלים אחרים שביצעו מעבר דומה לאחרונה.

 

לסיכום

מעבר למדינה זרה הוא צעד דרמטי, שדורש הרבה מאוד הכנה מראש. הדבר הראשון שעליכם לדאוג לו הוא הדרך שבה תובילו את הדברים שלכם מהבית אל שדה התעופה, ומשם כמובן אל יעד הטיסה שלכם. באמצעות מונית מהבית שלכם לנתב"ג הדבר הזה יוכל להיעשות ביתר קלות. זכרו לבטל ביטוחים אל כל חיוב כספי אחר שנובע מהמגורים בישראל, ונסו להתחבר לישראלים ביעד שלכם.

עושים רילוקיישן. כך תעשו את זה לפי הספר

מה היה לנו עד עכשיו?