הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

ייבוש תת רצפתי – מהם המכשירים הדרושים לכך?

לעיתים קרובות אנו תופסים את הבנייה האנושית כנצחית ובלתי נשחקת.

המבנים האנושיים זקופי קומה, משדרים הוד ועוצמה, אך למעשה גם הם יתפוררו לעפר ביום מן הימים.

כמו כן, מבנים מוצפים במים לעיתים קרובות, הן בשל פיצוצים בצנרת, הן בשל פיצוץ בביוב או מתופעות נוספות.

הצפות אלה מובילות לכך שהמים מחלחלים מתחת לרצפה ומזיקים למבנה עד מאוד.

כיצד מתמודדים עם זה? האם ניתן לפתור את הבעיה? בזכות טכנולוגיות חדשות ניתן לפתור את המצב, הכל בכתבה הבאה!

 

פנייה לאיש מקצוע

חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע במידה והבית שלכם הוצף. ראשית כל, הניסיון לתקן את הנזק בעצמכם נדונה לכישלון מראש. אולי אתם רוצים לנסות לתקן בעצמכם, אבל אתם תגלו לבסוף שזה יגרום לכם להוציא יותר כסף משחשבתם. חפשו חברה מומלצת ושוטטו בין אתרי האינטרנט השונים של החברות העוסקות בתחום כדי למצו את זו שמתאימה לכם. לפרטים על חברה שעוסקת בתהליך ייבוש תת רצפתי.

 

כיצד מייבשים את תחתית הרצפה?

ייבוש תחתית הרצפה נתפס כמשימה בלתי אפשרית, הרי כיצד ניתן להגיע מתחת לרצפות מבלי להשחית אותם? בזכות הטכנולוגיה יש מספר מכשירים שמסוגלים לבצע את המשימה זו תוך פגיעה מינימלית ברצפות. כמובן שבמקרה ולרצפות יש נזק רב, אתם תאלצו להחליפם למרות הצער, ואז המכשירים הללו לא יעזרו לכם במיוחד.

 

מכשיר הייבוש

מכשיר הייבוש מגיע אל תחתית הרצפות על ידי קדיחה ממוקדת בחלקים מסוימים בלבד. דרך חורי הקידוח המכשירים יישאבו את המים שבתחתית הרצפה. כמו כן, לחברת המקצועיות יש מכשירים שמודדים את רמת הלחות ועל ידי כך מוודאים כי רמת הלחות היא תקינה על פי חוק. לא תוכלו לרכוש את המכשיר לעצמכם, וזה גם לא ישתלם, לכן כדאי שתפנו לחברה מקצועית שתבדוק את רמת הלחות ותשאב את המים שמתחת לרצפה.

 

מצבים מיוחדים

במידה והרצפה שלכם יקרה לליבכם או שהיא עלתה לכם הרבה כסף, יש מכשירים של שאיבה תת רצפתית שמותאמים למקרה זה. מכשירים אלה קודחים בפאנלים או בחריצים שבין הרצפות, וכך לא פוגעים באסתטיקה של הרצפות. חשוב לציין ששימוש במכשירים אלה כרוכים בתשלום גבוה יותר לחברות המתמחות בשאיבה תת רצפתית. אם הריצוף חשוב לכם מאוד אל תסתכלו על השיקול הכלכלי ככבד משקל, כיוון שחשוב שתשמרו על החפצים שיקרים לליבכם בבית שלכם.

 

סיכום

הצפות ותופעות נוספות מביאות לכך שהרצפה עלולה לעיתים לכסות שכבות רבות של מים או לחות. אין סיבה לדאגה כיוון שהטכנולוגיה נותנת מענה לכך – מכשירים מתקדמים לשאיבה תת רצפתית. המכשירים קודחים חורים שאינם נראים לעין ובכך מאפשרים לכם להימנע מהחלפה של רצפות, הכרוכה בכסף רב כמובן. חשוב שתטפלו ברטיבות תת רצפתית כיוון שהיא עלולה להביא להחלשת המבנה ולעובד – אשר גורם לבעיות בריאותיות רבות.

 

רחוב מוצף

מה היה לנו עד עכשיו?