הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך לנהל צי רכבים בנתב"ג?

ניהול צי רכבים הוא משימה מורכבת הדורשת חשיבה, תכנון ופתרונות מיוחדים ומותאמים, שמשלבים בין הבנה של הארגון הייחודי על כל מאפייניו, ושל עולם התחבורה הדינאמי בישראל.

על אחת כמה וכמה, כשמדובר בניהול צי רכבים אל נמל התעופה בן גוריון ובתוכו.

 

תוכנות לניהול היסעים

היום, תוכלו למצוא מערכות וגם תוכנה לניהול היסעים חכמות שיעזרו לכם ולארגון שלכם להרכיב את החליפה המתאימה לכם. מערכות הניהול הן שותפות מנוסות ובקיאות, שיודעות להתאים בין צרכי הארגון לבין המשתנים הנוספים.

 

העולם משתנה – השינוי כבר כאן

בדומה למאפיינים נוספים במציאות הדינאמית, עולם התחבורה כפי שכולנו מכירים אותו עובר מהפכה.
הצרכן משתנה – על הרגליו, רצונותיו, ציפיותיו והקצב שבו הוא מצפה לעבוד. עולם הטכנולוגיה משתנה – מתפתח, משתכלל ונותן מענים טובים יותר ויותר לבעיות היום-היום.
לצד אלו, גם התחבורה החכמה מתפתחת ומתעצמת. היכולת לתת שירות איכותי, מעודכן, אישי ומשוכלל הולכת והופכת לחשובה יותר ויותר.

 

האוכלוסייה זקוקה לנו

למה אנחנו זקוקים לתוכנות לניהול היסעים?
מרביתכם, העובדים והעובדות במשק הישראלי, מתחילים את יומכם בנסיעה, ומסיימים אותו בנסיעה. האפקטיביות, המהירות והעילות של הנסיעה ישפיעו על איך שיומכם יתחיל וייגמר.
ומה כשמדובר בנסיעה לנמל התעופה בן גוריון? כעובד, וחשוב מכך, כנוסע שרוצה להגיע לטיסתו בנוח ובזמן – כולם רוצים שניהול ההיסעים יהיה המקצועי ביותר שניתן.

 

על מה חברה לניהול צי רכבים לנתב"ג יכולה לקחת אחריות?

בראש ובראשונה, להתחייב שכולם יגיעו בזמן ובאופן בטוח. השילוב בין דרך יעילה, קצרה וזריזה לבין שמירה על בטיחותם של הנוסעים הוא השילוב החשוב ביותר במתן שירות ההסעות.
בנוסף, החברה צריכה ורוצה להתחייב למתן שירות אישי, ביחסי אנוש חמים ותוך ראייה של כל אחד מהלקוחות כלקוח-על, הכרחי וחשוב.

 

נסיעות ייחודיות אל שדה התעופה

צריכים הסעות מיוחדות לשדה התעופה? נסיעות עסקיות? הכרחי שתגיעו בזמן, תוך שמירה על נסיעה רגועה ומצב רוח טוב? חברת ניהול היסעים תתחייב בפניכם ליהנות מתמיכה מלאה בכל הקשור למערך ההסעות לנמל התעופה בן גוריון, באופן המתקדם ביותר, על מנת להבטיח הגעה נעימה, קלה, מהירה ובטוחה – בלי דאגות, בלי איחורים ובלי תקלות.

 

טיסות קבועות

במידה והארגון שלכם מצריך טיסות מרובות לחו"ל, בחרו בחברה שאפשר לסמוך עליה – שפעם אחר פעם יתייחסו אליכם בכבוד של נסיעה ראשונה. כמו כן, ניתן לייצר שאטל קבוע מטעם החברה שייקח את עובדיכם בימים ובשעות שתנקבו אל שדה התעופה ובחזרה, כך שתקבלו פתרון הולם וקבוע לנסיעות בתדירות גבוהה או לנסיעות קבועות אל שדה התעופה וממנו. פתרון זה יחסוך לכם כאב ראש, התעסקות מיותרת, וייצור לכם קשר מתמשך עם חברה שאפשר לסמוך עליה, על הביצועים שלה ועל יחסי האנוש שלה.

הסעות קבועות, שאטלים, צי רכבים או רכבים חשמליים וחכמים – לכל אלו יש מומחים שמתעסקים בהם, ועוזרים לתת לכם באמצעותם את הפתרונות הטובים ביותר לאתגרי עולם התחבורה בישראל.

 

נהג

 

מה היה לנו עד עכשיו?