הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

האם רכב חשמלי זול יותר מרגיל?

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הרוכשים של הרכבים החשמליים. בתור מי שדואגים לכיס שלכם ובודקים בכל פעם עלויות של פתרונות טכנולוגיים שונים, היינו צריכים לבדוק גם את העניין הזה באופן מעמיק. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות האם רכב חשמלי זול יותר מרגיל או שלא?

 

איך הגענו למסקנה בנושא?

אם קראתם את המדריכים הקודמים שלנו, אתם וודאי יודעים שאנו יוצאים לבדוק את הנושאים השונים בהם אנו עוסקים באופן מעמיק. שכן, מדובר פה בעלויות שמשתנות מפריט אחד לאחר. כדי להגיע אל המסקנה בנושא הנוכחי, היינו צריכים לפנות אל אנשים שרכשו רכב חשמלי לאחרונה ואל מי שרכשו רכב רגיל. כדי להגיע אליהם, פרסמנו סקר מקיף ברשתות החברתיות וביקשנו לקבל מידע בנושא. לשמחתנו, מעל ל – 200 אנשים ענו על הסקר ואפשרו לנו להגיע למסקנה.

 

האם רכב חשמלי יותר זול מרכב רגיל?

היינו צריכים לערוך בירור מקיף בכל הנוגע לעלויות של רכב חשמלי לעומת הרכב הרגיל. שכן, יש פרמטרים שונים שצריכים לקחת בחשבון, למשל:

  • סוג הרכב (משפחתי, מיני וכו')
  • האם מדובר ברכב יד 1 או יד 2
  • כמה קילומטרים הרכב עבר? (במידה וזה רכב יד 2) ועוד

ערכנו תחילה השוואה בין רכבים משפחתיים יד 1 וגילינו שיש רכבים חשמליים שהם זולים יותר מרכבים רגילים, אבל העניין תלוי בגודל הרכב ומשתנה מחברה אחת לאחרת.

 

המחיר הוא לא פקטור

כדאי שתדעו שמבירור מקיף שערכנו בנושא, התברר לנו שהמחיר הוא לא פקטור שאתם צריכים לשים על השולחן. נכון, אנחנו אלה שתמיד מטיפים על רכישה חכמה מבחינת הוצאות, אבל הפעם, אנחנו מוכרחים להגיד לכם שיש פה עניין חשוב יותר מהעלות – האיכות.

 

בחירה נכונה של רכב חשמלי

רגע לפני שתערכו השוואות מחירים של רכבים חשמליים בהשוואה לרכבים רגילים, עליכם לדעת שאתם צריכים לבחור הפעם באיכות. כלומר, ברכב שמאפשר לכם ליהנות מחוויית נסיעה ירוקה ששומרת על הסביבה וגם על הבריאות שלכם. כשמדובר בבריאות – אנו ממליצים שלא להתמקד בכסף. שכן, לפעמים עדיף לכם לשלם יותר (ולא בטוח שזה מה שיקרה במצב הזה) ולדעת שאתם בוחרים ברכב ששומר עליכם.

 

חיסכון לטווח רחוק

גילינו כי רכב חשמלי הוא זול יותר מרכב רגיל אם מסתכלים על חיסכון לטווח רחוק. שכן, התברר לנו שההוצאות על החשמל הן נמוכות בהרבה מאשר ההוצאות על הדלק. זה דבר שנכון לכל סוגי הרכבים החשמליים באשר הם. כלומר, זה לא משנה אם מדובר ברכב יד 1 או 2 וכו'.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שרכב חשמלי צפוי להיות זול יותר מהרגיל במרבית המקרים, אבל הפעם, אתם צריכים לשים יותר דגש על האיכות ופחות על העלות. נאחל לכם שתבחרו נכון ושיהיה בהצלחה. נתראה על הכבישים של ישראל!

ג'יפ

מה היה לנו עד עכשיו?