הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

כמה עולה להוביל ספה עם מנוף

עוברים דירה ורוצים להעביר חפצים כבדים? קניתם ספה או רהיט כלשהו וצריכים עזרה? אתם יכולים לשכור שירותי מנוף, עם מפעיל כמובן.

אם ברצונכם לשכור שירותי מנוף על מנת להוביל ספות הגעתם למקום הנכון, כאן נסקור עלויות על מנת לכוון אתכם למטרה. כך תוכלו לדעת כיצד למקד את חיפושכם ומה העלויות הצפויות, כדי שתוכלו לחפש את המחירים הכי זולים בהמשך.

 

סיבות להובלת ספה עם מנוף

ישנן שלל סיבות להוביל ספה עם מנוף. ראשית, תחסכו לכם מאמץ פיזי ואף נפשי. השירותים עליהם תשלמו יחסכו לכם את כאב הראש בתכנון הביצוע ובלוגיסטיקה, נוסף על המאמץ הגופני והקושי הרב בהרמת הספה בעצמכם עם חבריכם או בני המשפחה. יותר מכך, לפעמים לא נשארות הרבה ברירות, למשל אם אתם גרים בבניין ללא מעלית (או מעלית קטנה מדי) ועם חדר מדרגות צר. ישנן לא מעט חברות בשוק אשר מספקות שירותי הובלות עם מנוף כגון יא גואטה מנופים למשל.

 

סוג הספה

גם סוג הספה, גודלה ומשקלה יכולים להכריע האם עליכם להשתמש בהובלה רגילה או בהובלה עם שימוש במנוף. השימוש במנוף יכול לקצר לכם את הזמנים ובנוסף להפוך הובלה כמעט בלתי אפשרית לאפשרית, למשל כאשר הספה היא במשקל כבד או כאשר מדובר על ספת שזלונג.

 

טווח המחירים

טווח המחירים המוצעים בשוק להעברת ספה עם מנוף הוא רחב, ונע בין 300 ש"ח עד כ- 650 ש"ח. הטווח הוא רחב כיוון שהפונקציה אשר קובעת את המחיר מוגדרת על ידי מספר פרמטרים. על מנת להבין לאיזה מחיר לצפות ולשאוף אליו, עליכם להתחשב בתשובות למספר שאלות.

 

מה קובע את המחיר

זמן העבודה הוא החשוב ביותר. כאשר עובדים עם מנוף, התמחור הוא לרוב על פי שעות עבודה של המנוף. שעת עבודה עם מנוף אמורה לעלות כ- 300 ש"ח. בנוסף, שאלה חשובה ביותר היא באיזו כמה אתם נמצאים? ככל שעולים גבוה יותר, העלות תהיה גבוהה יותר כיוון שיהיה צורך במנוף בעל זרוע שמתנשאת לגבהים גבוהים יותר. המחיר יושפע גם מהמרחק אליו מעבירים את הספה, כלומר המרחק מביתכם אל הבית שהספה עוברת אליו או מהחנות אל הבית שלכם.

 

המלצה

לפני שאתם קונים ספה כדאי לברר כיצד תובילו אותה. המלצה זו מגיעה כיוון שלעתים אנו שמחים על שמצאנו ספה זולה שעונה על כל דרישותינו, אך איננו לוקחים מראש את תהליך ההובלה שיכול לייקר את ההוצאות הקשורות לאותה ספה. ובכן, כדאי לדעת מראש מה המרחק לביתנו, האם היא נכנסת במעלית והאם כדאי להזמין הובלה עם מנוף.

 

לסיכום

לסיכום, כאשר אנו קונים ספה, או מעבירים אותה ממקום למקום, אנו צריכים לקחת בחשבון את ההובלה. כאשר איננו רוצים לסחוב, או שאין ביכולתנו או ביכולת המובילים להעביר את הספה במעלה או בחדר המדרגות, כדאי לשקול הובלה עם מנוף.

 

מחשבון

מה היה לנו עד עכשיו?