הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

4 אביזרים לעבודה בטוחה

אם גם אתם מעסיקים פועלים או עובדים בתחום הבנייה או תחומים שקשורים אליו, אז בטח אתם יודעים כמה חשוב וקריטי לשמור על הבטיחות שלהם. לצערנו פועלים ועובדים רבים נפגעים בכל מיני תאונות עבודה מסוגים שונים. יש אמנם תאונות שלא ניתן למנוע, אך חשוב מאוד לדעת שאת רוב התאונות ניתן למנוע באמצעות שימוש באביזרי בטיחות בסיסיים ובהקפדה על כללי בטיחות מסוימים. הכנו לכם כאן רשימה של כמה אביזרים לעבודה בטוחה, ואתם יכולים להיות בטוחים שהקפדה שלכם ושל העובדים שלכם על אמצעי הבטיחות האלה תמנע פגיעות ותאונות עבודה מיותרות.

 

אביזרים לעבודה בטוחה

כאשר הכנו את רשימת האביזרים לעבודה בטוחה הקפדנו על כך שאלו יהיו אביזרים נגישים להשגה ולא דברים יקרים מאוד או כאלה שקשה מאוד להשיג.

 

קסדה

קסדה היא צורך חיוני לכל מי שעובד באתר בנייה או במקום שבו דברים יכולים ליפול מגובה. חשוב מאוד להקפיד שגם מי שלא עובד באתר אלא אפילו מבקר בו או נכנס אליו לזמן קצר ילבש קסדה על הראש. פגיעות בראש הן חמורות ויכולות לסכן חיים, ופעולה פשוטה של לבישת קסדה היא פשוט מצילת חיים.

 

וסט זוהר

חשוב מאוד שכל מי שעובד בתנאי ראות קשים כמו חושך, אבק, ערפל ועוד ילבש וסט זוהר. הוסט הזוהר בולט מאוד וקל לזיהוי, ובמצבים מסוימים שבהם לא ניתן לראות את האדם גם ממרחק קצר הוא חיוני ביותר. ההמלצה על וסט זוהר קריטית במיוחד לכל מי שעובד באזור של כבישים מהירים. תמיד אפשר לארגן הדפסה על וסטים זוהרים ולמתג את העובדים.

 

נעלי עבודה

הרגליים הן כמובן איבר פחות רגיש מהראש, אך הן חיוניות מאוד לכל מי שעובד בעבודה פיזית (וגם למי שלא). כאשר עובדים עם דברים כבדים שעלולים ליפול או מרימים דברים כאלה, חשוב מאוד להקפיד על נעלי עבודה שעומדות בתקני הבטיחות. לנעליים כאלה יש חלקים מחוזקים במתכת, ובמקרה שבו חפץ כבד או כלי עבודה כלשהו נופל על הרגע הן מונעות נזקים חמורים וקשים.

 

משקפי מגן

העיניים הן אחד האיברים הכי רגישים שיש לנו. חשוב מאוד שכל מי שעובד באתרי בנייה או בעבודות פיזיות אחרות יקפיד על משקפי מגן. כאן לא צריך משהו גדול, מספיק חלקיק קטן שעף באוויר ונכנס לעיניים כדי לגרום נזק גדול. כיום ישנן משקפי מגן איכותיות מאוד שלא פוגעות בראיה ומספקות הגנה משמעותית על העיניים.

 

סיכום

ברור לכולנו עד כמה קשה ולא נעים להקפיד על ציוד מגן ואביזרי בטיחות. כאשר עובדים בעבודה פיזית הגוף מזיע, בטח בקיץ הישראלי, וציוד הבטיחות הוא מכביד ומחמם. למרות זאת חשוב לזכור שמדובר על אביזרים שהם מצילי חיים, לא פחות. לא כדאי לחכות לתאונה כדי להבין את חשיבותם. שמרו על הבטיחות!

פועל

 

מה היה לנו עד עכשיו?