הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מתי אינסטלטור צריך שירות מקצועי של חברת הסעות

הקשר בין חברת הסעות מקצועית לבין אינסלטור הוא קשר חשוב ומשמעותי לעבודתו המקצועית של האינסטלטור. אז מתי נזקק האינסטלטור לשירותיה של חברת הסעות מקצועית בעבודתו?

 

אינסטלטור נדרש לזמינות 24/7

היום אינסטלטורים מציעים שירות של 24/7 בכל המקומות בארץ ואפילו אינסטלטור בפרדס חנה יהיה מבוקש ביותר.  הצעה של שירות מסוג זה, מסביב לשעון ובכל מקום, יכולה להעלות באופן משמעותי את אחוז הפניות לאותו אינסטלטור מאחר ואנשים יודעים כי הוא יגיע אליהם בכל בעיה, בכל שעה ולכל מקום. השירות מתאים לנזילה באמצע הלילה, שירותים סתומים או הצפה בבית בשעות שהן לאו דווקא נוחות ואופטימליות להזמנת איש מקצוע.

לעיתים קורה שלאינסטלטור אין רכב או שהרכב שלו בשימוש אחר, ולכן לצורך כזה חשוב שתמיד יהיה רכב זמין של חברת הסעות שיוכל לעזור לו להעניק את השירות המהיר, היעיל והזמין ביותר. מצב נוסף בשירות 24/7 הוא שלעיתים הפניות הן בשעות הלילה ויכול להיות קשה ולא בטוח לנהוג בשעות האלה, לכן טוב שיש רכב הסעות שבו יוכל האינסטלטור להתנייד לכל מקום.

 

מה קורה כאשר אין לאינסלטור רכב?

לעיתים קרובות קורה מצב שבו לאינסטלטור אין רכב או רישיון מסיבות שונות – רכב תקוע, נעשה ברכב שימוש אחר, צריך לחדש את הרישיון, או שלרכב יש בעיות ולא ניתן לנהוג בו. במצבים כאלה אינסטלטור חייב שיהיה לו רכב אחר זמין על מנת לתת שירות. אינסטלטור ללא רכב לא יכול לעבוד ולתת שירות, ועלול להפסיד המון כסף ופניות בעקבות חוסר היכולת להתנייד. לכן, תמיד צריך להיות רכב אחר או חברת הסעות שאליה יתקשר במקרה של תקלה או כאשר הוא זקוק לרכב.

 

מדוע רכב הסעות מתאים לאינסטלטור?

רכבי ההסעה של חברת הסעות הם רכבים גדולים ומרווחים ולכן מתאימים ביותר לשירות של האינסטלטור. עבודת האינסטלטור מצריכה ציוד רב – החל ממכשירים שונים לתיקון ועד חלקי חילוף גדולים וקטנים, אשר משמשים לתיקון בעיות בבתים אליהם מוזמן האינסטלטור. היתרונות של חברת הסעות היא שתמיד יהיה מקום ברכב לכל הציוד, וההעמסה לא תהיה מסורבלת.

בנוסף, חברת הסעות זמינה לתת שירות כמעט בכל שעות היום ובכל ימות השבוע, כך שזה מסתדר מעולה עם לוח הזמנים והפניות של האינסטלטור. שירות מקצועי של חברת הסעות זמין בכל עת לספק העברה של האינסטלטור ממקום למקום. כן כן, לא תמיד השירות הזה נועד רק לקבוצת תלמידים או אנשי צוות בדרך ליום כיף.

 

לסיכום

שירות של חברת הסעות נועד לספק בין השאר, שירותי הסעה לאנשי מקצוע אשר תקועים ללא רכב נוסף, ושירות כזה יכול להציל אותם. בכל מצב שבו האינסטלטור קיבל פנייה ונמצא ללא רכב זמין, באפשרותו לפנות לחברת הסעות מקצועית אשר תיקח אותו אל בית הלקוח, על מנת שיוכל לתקן במהירות וביעילות את הנזק, להעמיס את הציוד לבגז׳ המרווח שברכב ולהמשיך לפנייה הבאה.

שרברב

 

מה היה לנו עד עכשיו?