הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אילו שירותים אינסטלטור מוסמך יודע לתת?

סביר להניח שנזקקתם לשירותיו של אינסטלטור לפחות פעם אחת בחייכם – אם בגלל סתימה בכיור או במקלחת, בעיות בצנרת, רטיבות במקומות שונים בבית ועוד שלל סיטואציות לא נעימות. כאשר מתרחשת תקלה המצריכה שירותי אינסטלציה, הדבר המומלץ ביותר לעשות הוא להזמין אינסטלטור מקצועי, שיאתר את המקור הבעיה וידע לטפל בה במיומנות. אילו תקלות דורשות את שירותיו של אינסטלטור מוסמך?

 

איתור וטיפול בנזילות

נזילות זוהי אחת מהבעיות הנפוצות בבתים בישראל, שלרוב מתרחשת כתוצאה מתקלה כלשהי במערכת הצנרת – בין אם כתוצאה מעומס יתר על הצנרת (במיוחד כאשר מדובר בבית משותף והצנרת משותפת לכל הדירות שבבניין), ובין אם כתוצאה מפגיעות חיצוניות.

ייתכנו מקרים שבהם לא ניתן לראות בעין את מקור הנזילה, ולכן דרוש אינסטלטור מקצועי ומיומן – על מנת לאתר את מקור הנזילה המדויק, ולטפל בה בצורה אפקטיבית.

 

איתור וטיפול ברטיבות

רטיבות עלולה להיווצר בין היתר כתוצאה מליקויים באיטום של הבית, או מפיצוץ בצנרת הבית. כאשר מזהים רטיבות מתחילה להתפשט לה על גבי הקירות, התקרה או רצפת הבית – חשוב להזמין אינסטלטור מוסמך על מנת שיטפל בבעיה.

רטיבות שאינה מטופלת תוך זמן קצר עלולה להתפשט יותר ויותר, לגרום למפגע בטיחותי (שכן הקיר מתפורר ועמודי הבטון שמהם עשוי הבית יכולים להיחלש), ואף למפגע תברואתי – בתנאי רטיבות מתפתחים חיידקים שונים, שעלולים לגרום לתגובות אלרגיות שונות. לכן, חשוב לטפל ברטיבות במהירות האפשרית ובמקצועיות הנדרשת.

 

פתיחת סתימות

סתימות בשירותים או בכיור הן עניין טריקי – ייתכן שמדובר בסתימה פשוטה, שאותה ניתן לפתוח באופן עצמאי באמצעות שימוש בכלים ביתיים שונים (פומפה או מסירי שומנים למיניהם), אך ייתכן שמדובר בסתימה מורכבת יותר, שאינה נפתחת כאשר אתם מנסים לפתוח אותה באופן עצמאי.

במידה וניסיונותיכם לפתוח את הסתימה נכשלים – הצעד הבא הוא לפנות לאינסטלטור מוסמך. פתיחה של סתימה צריכה להיעשות בהקדם האפשרי, שכן ככל שחולף הזמן – כך יהיה קשה יותר לשחרר אותה.

 

מדוע לא מומלץ לנסות ולתקן בעצמכם את התקלה?

ישנן תקלות, כמו סתימה בכיור למשל, שכן תוכלו לנסות ולתקן בכוחות עצמכם. עם זאת, במרבית הבעיות בתחום האינסטלציה מומלץ להיעזר בשירותי אינסטלטור מוסמך – על מנת לאתר את התקלה ולטפל בה במקצועיות ובמיומנות הנדרשת. אנו עומדים לשירותכם בכל שעה ובכל יום בשבוע!

ייתכנו מצבים, כאשר ישנה רטיבות בבית למשל, שניסיון תיקון עצמאי של אדם שאינו מיומן בתחום האינסטלציה עלול רק להחמיר את הנזק. בנוסף, מקור הרטיבות (או הנזילה) לא תמיד יהיה גלוי לעין, ולפיכך נדרשים כלים ואמצעים מיוחדים שיש ברשותו של אינסטלטור מוסמך – על מנת לאתר את מקור התקלה ולדאוג שהיא לא תחזור על עצמה שנית.

אל תיקחו על עצמכם את הסיכון שמשהו ישתבש – ופנו לאינסטלטור מקצועי שיתקן עבורכם את התקלה!

אינסטלטור

מה היה לנו עד עכשיו?