הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מתי נזעיק מנעולן חירום?

אף אחד לא לימד אותנו בבית הספר או בתיכון מתי עלינו ליצור קשר עם בעל מקצוע מסוים. אלו מסוג הדברים שאפשר ללמוד תוך כדי תנועה או כחלק מקריאה של מדריכים מסוג זה. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לכתוב סדרת מדריכים שתציג בפני הקוראים שלנו מתי צריך להזעיק בעלי מקצוע שונים. מדריך זה הוא ה – 4 בסדרה והפעם נציג בפניכם מתי נזעיק מנעולן חירום.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את המצבים שבהם אתם צריכים להזעיק מנעולן חירום, כדאי שתדעו שכתבנו את המדריך הנוכחי תוך לאחר שקיבלנו סיוע מצד גורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר במי שמצאו את עצמם פעם מזעיקים מנעולן חירום. הם כמובן לא ידעו בהתחלה אם מדובר בסיבה שמצדיקה פנייה אל מנעולן שכזה. שכן, הם הבינו זאת רק באותם רגעים. זו ההזדמנות להודות לאותם אנשים. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

מתי תזעיקו מנעולן חירום? מצב מספר 1

אם מצאתם את עצמכם תקועים בתוך מבנה ללא אפשרות לצאת החוצה בגלל שהמנעול נתקע בתוך הדלת, אתם צריכים ליצור קשר בהקדם האפשרי עם מנעולן חירום. שכן, מנעולן שכזה הוא בעל המקצוע שיכול להגיע תוך רגעים ספורים כדי לחלץ אתכם מהמקום. אם תפנו אל מנעולן "רגיל" הוא כנראה יתאם אתכם הגעה לעוד כמה ימים, מצב שעדיף להימנע ממנו, במיוחד אם אתם רוצים לצאת אל אוויר העולם.

 

מתי תזעיקו מנעולן חירום? מצב מספר 2

אתם צריכים להזמין מנעולן חירום או פורץ דלתות במידה ומצאתם את עצמכם נעולים בתוך הבית כאשר המפתח שלכם לא נמצא בזמין. למשל, אם אתם נעולים בזמן שבן הזוג או בת הזוג נמצאים עם המפתח שלכם באילת. זה הזמן להתקשר אל מנעולן חירום או פורץ דלתות שיפתחו עבורכם את הדלת ויאפשרו לכם לצאת מהבית.

 

מתי תזעיקו מנעולן חירום? מצב מספר 3

המצב השלישי שיצריך מכם להזעיק מנעולן חירום בהקדם הוא זה שבו אתם מגלים שהמפתח נתקע בדלת ואינו יוצא בזמן שהשארתם בבית משהו שמצריך טיפול דחוף, למשל:

  • אם יש ילדים קטנים שנתקעו בבית
  • אם השארתם סירים על הגז
  • אם השארתם אוכל בתנור כשהוא דולק

שימו לב, גם כאן, במקרים מסוג זה, מדובר במצבים שמצריכים מכם פנייה מהירה אל בעל מקצוע שיוכל להגיע אליכם תוך כמה רגעים ספורים.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את המצבים שבהם אתם צריכים להזעיק מנעולן חירום. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים פשוט לפנות אל מנעולן חירום במידת הצורך ולהיות בטוחים כי הוא יהיה זמין עבורכם ויאפשר לכם להיחלץ מהצרה אליה נקלעתם.

צילינדר

 

מה היה לנו עד עכשיו?