הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אילו מכשירים צריך להעביר לבית חכם

הבית החכם היא מערכת ביתית מתוחכמת המאפשרת לחבר כמה מכשירים ופעולות חשמליות שונות תחת מערכת ספציפית ומכשיר מולטימדיה אחד שיאפשר

לכם שליטה בכל המכשירים הללו בעת ובעונה אחת וממרחק.

כך מדובר במערכת שמלאה ביתרונות הן מבחינה כלכלית והן ברמת איכות החיים, וככל שנעביר אליה יותר מכשירים – כך היא תאפשר כמובן נוחות גבוהה

יותר ושליטה רחבה יותר בחשמל הבית.

לפניכם הכל על אילו מכשירים צריך להעביר לבית חכם.

 

להעביר מכשירים לבית החכם – מה הכוונה?

מערכת בית חכם יכולה להתחבר לכמה מכשירים חשמליים שונים, כמו למשל השער החשמלי, אורות החדר, המזגן, וכדומה. כל מערכת שנקנה תוכל להכיל מספר שונה של מכשירים כאשר המערכות המורכבות יותר באמת יוכלו להכיל חיבור ביתי מלא, ולהעניק לנו את הבחירה של כמה מכשירים ואיזה מכשירים נרצה לחבר למסך המולטימדיה עמו נשלוט בכל אחד ואחד מהם במקביל. כך העברת מכשירים לבית החכם מתכוונת לחיבורם למעשה למערכת הבית החכם ומרכז השליטה שלה.

 

אילו מכשירים נהוג להעביר לבית חכם?

המכשירים אשר תעבירו לבית החכם ותחליטו על צירופן למערכת הבית החכם יהיו כל מכשירים שיש לכם עמם שימוש יומיומי, שגרתי ותכוף, ושצירופם למערכת הבית החכם באמת תקל על חייכם ושגרתכם עמם. כך נהוג להעביר לבית החכם את מכשירי החשמל הבאים:

 

אורות

כמובן שאורות הבית, הם הפרט הראשון והחשוב ביותר שיש להוסיף למערכת הבית החכם, וצירופם למערכת באמת תקל על שגרתכם בצורה ניכרת – אם זה בלכבות את האורות לאחר היציאה מהבית כדי לוודא שלא מתבזבז חשמל וכסף, ואם זה בלסגור את האור מהטלפון במקום לקום למתג כשאתם כבר במיטה, לסגור את האור בחדר התינוק בלי לקום, ועוד איכויות חיים רבות.

 

מזגנים

מזגני הבית הם גם כן מכשירים שקריטי וחשוב להוסיף לבית החכם כדי לשלוט בהם מרחוק, להדליק אותם עוד לפני חזרתכם מהעבודה עבור מיזוג נעים לשהותכם, לפתוח ולסגור אותם בקלות במהלך הלילה, וכדומה.

 

מכשירי המטבח

הוספת מכשירי החשמל במטבח את מערכת הבית החכם תקל על חייכם ושגרתכם באופן משמעותי, שכן תאפשר לכם להתחיל ולחמם את התנור מרחוק עוד לפני הגעתכם למטבח, תאפשר להרתיח מים בקומקום מרחוק ולהגיע רק כשהם מוכנים, ועוד איכויות רבות ונוספות שמטבח חכם מאפשר.

 

תוספים לבחירתכם – דוד חשמלי, שער החניה, מצלמת הבית ועוד

תוספות שונות ורבות יתאפשרו לכם – אם זה פתיחת התריסים ממכשיר המולטימדיה של הבית החכם, פתיחה של שער החניה ללא צורך בשלט, ועוד רבים ולבחירתכם.

 

לסיכום

מערכת בית חכם מאפשרת יתרונות רבים ובמיוחד מקלה על שגרת חיינו ומעלה את רמת ואיכות החיים שלנו באופן משמעותי. ישנם מכשירי חשמל בסיסיים שקריטי וכדאי לחבר למערכת הבית החכם כמו אורות ומזגנים, אך ישנם עשרות המלצות אחרות שיקלו על חייכם ובסופו של היום, תוכלו לחבר למערכת כל מוצר שאתם משתמשים בו בשגרה ותיהנו לצרפו למערכת הנוחה.

מכשיר מיזוג

 

מה היה לנו עד עכשיו?