הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך מובילים ציוד לדירה להשקעה ביוון

לאחרונה ישנה עלייה במספר הישראלים שבוחרים לרכוש דירות ביוון למטרת השקעה.

הדבר מביא לכך, שרבים מהם מעוניינים להעביר את הציוד האישי שלהם או רהיטים מסוימים מהארץ אל הדירה הנבחרת.

במדריך הנוכחי יוצג בפניכם כל המידע בנושא, כדי שתוכלו לדעת איך ניתן להוביל ציוד לדירה שרכשתם למטרת השקעה ביוון.

 

רקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנתחיל בפירוט מעמיק אודות הובלת הציוד, חשוב לנו לציין כי את המדריך הנוכחי כתבנו בעזרתם של כמה אנשי מקצוע. מדובר באנשים שעוסקים כבר שנים בתחומים הבאים:

  • תחום ההובלות
  • תחום הספנות

בנוסף אליהם, שוחחנו גם עם כמה משקיעים שנמצאים כבר כמה שנים ביוון. מדובר במשקיעים שמתגוררים בסמוך לדירה שרכשו באזור. כל אלו ציינו בפנינו את הפרטים החשובים ביותר אודות הובלת ציוד לדירה להשקעה ביוון.

 

השלב הראשון בהובלת ציוד דירה להשקעה ביוון – בירור הכתובת שלכם

אם אתם נמצאים כעת ממש בחיתוליו של הליך רכישת הדירה שלכם ביוון, כדאי שתדעו שעליכם קודם כל לבדוק מהי הכתובת של הדירה שלכם. המומחים בתחום שסייעו לנו בכתיבת המדריך הנוכחי ציינו לא פעם שאנשים שרוכשים דירות ביוון להשקעה לעיתים רוצים להעביר את הציוד עוד לפני שיש בכלל כתובת לנכס. הדבר מקשה על הליך ההובלה ועשוי אף לתקוע אותה. אם רכשתם דירה דרך חברת השקעות נדל"ן בחו"ל וטרם קיבלתם את הכתובת, כדאי שתבררו אותה קודם ורק לאחר מכן, תמשיכו לשלב הבא.

 

השלב השני בהובלת ציוד דירה להשקעה ביוון – חיפוש אחר חברת הובלות בינלאומית

יש לא מעט חברות הובלות בינלאומיות שמבצעות הובלות והעברות של פריטים מיוון לישראל באופן קבוע. כך שאתם לא צריכים להזמין הובלה מיוחדת. אתם פשוט צריכים ליצור קשר עם חברת הובלות בינלאומית ולבדוק מולה את הפרטים הבאים:

  • באילו ימים הם מבצעים הובלה מישראל ליוון?
  • האם הם יכולים לקשר אתכם לחברת הובלות שתעביר את הציוד עד הדירה?
  • האם הם יכולים לקבל את הציוד שיש ברשותכם?

 

השלב השלישי בהובלת ציוד דירה להשקעה ביוון – הכנת הציוד להעברה

הציוד שלכם צפוי לעבור טלטלות. לכן, אתם צריכים להכין אותו היטב כדי שזה יישמר במהלך ההפלגה והנסיעה. חשוב שתשימו לב שאם אתם מעבירים שידות עם מגירות, שאלו יהיו ריקות מתוכן. אם לא די בכך, מומלץ לעטוף את השידות היטב עם ניילון נצמד שמיועד להובלות. כך תוכלו להיות בטוחים שהמגירות לא יצאו ממקומן וילכו לאיבוד בדרך. תעטפו היטב את כל הציוד שברשותכם ותוסיפו את שמכם, כתובת וטלפון על כל פריט למקרה שיאבד בדרך.

 

כמה מילים לסיום

כעת אתם יודעים איך מובילים ציוד לדירה להשקעה ביוון. כך שנותר לכם רק ליישם את השלבים שנכתבו לעיל ולהיות בטוחים שהציוד שלכם יגיע בבטחה אל היעד. מאחלים לכם ולציוד שלכם הפלגה נעימה ובהצלחה.

חבר הובלות

 

מה היה לנו עד עכשיו?