הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

האוטו לא נוסע? הגיע הזמן לשלוח אותו לפירוק!

אם האוטו שלכם כבר לא נוסע, או שהוא נפגע בצורה משמעותית, זה עדיין לא אומר שהוא לא שווה כלום. לא מעט בעלי רכבים שוויתרו על הרכב שלהם, הבינו רק לאחר זמן שהם היו יכולים להרוויח לא מעט ממנו. אז כדי שלכם זה לא יקרה, אנחנו כאן כדי לספר לכם על האפשרות של מכירת רכב לפירוק, ומדוע האפשרות הזו יכולה להיות מאוד רלוונטית עבורכם.

 

פירוק רכבים

כדי שרכב יוכל להמשיך לנסוע על הכביש, הוא צריך לקיים שני דברים. הדבר הרשון והא שמבחינה טכנית הרכב עדיין יהיה מסוגל לנסוע בצורה סבירה, ולנהוג במהירות מסוימת בצורה רציפה. בנוסף, הוא צריך לעמוד בדרישות הבטיחות של משרד התחבורה כדי לא להגיע למצב שנהיגה בו מסכנת את האנשים שנמצאים במרחב הציבורי.

הדבר הזה מוביל לכך שלא פעם יש לנו רכבים שאי אפשר לנסוע בהם, בין אם כתוצאה מפגיעה ובין אם מפאת התיישנות של הרכב עצמו. במקרים הללו אנחנו כבר לא נוכל למכור את הרכב, כי גם מי שיקנה אותו כנראה לא יוכל להמשיך לנסוע בו לאורך זמן. במקום לתקן את הרכב ולהוציא על כך הרבה כסף או סתם לוותר עליו, אנחנו כאן כדי לספר לכם על האופציה של קניית רכבים לפירוק.

 

הורדת רכב מהכביש

לפני שהרכב שלכם יורד מהכביש, אין שום סיבה לא לנצל את החלקים הרבים שיש בו לטובת רכבים אחרים. בכל רכב, סביר להניח שיש רכיבים שעדיים תקינים ויכולים לשמש רכבים אחרים. אז לפני שמורידים את הרכב שלכם מהכביש באופן סופי וגורטים אותו, תוכלו להרוויח מהחלקים שלו אם תמכרו את הרכב שלכם למפרק רכבים.

 

האם כל רכב ניתן לפרק

לא משנה מה המצב של הרכב שלכם, תמיד כדאי לבדוק את האופציה של מכירת הרכב לפירוק. במקרים רבים, הרכב נראה לכם לגמרי חסר תועלת, אולם פתאום תגלו שיש בו חלקים נדירים שלא נפגעו. לנסות לא עולה כסף, ובמקרה הכי גרוע תגלו שלרכב שלכם אין ערך ותשלחו אותו לגריטה מיידית.

ג'יפ

תהליך מהיר ויעיל

הורדה של רכב מהכביש היא הליך שצריך להיעשות גם מול משרד התחבורה ולכן כאשר אתם מוכרים את הרכב שלכם לפירוק, האחריות על ההורדה שלו מהכביש עוברת למי שקנה אותו. נסו למצוא חברה שתעשה עבורכם את התהליך בצורה יעילה, כדי למנוע בעיות שעלולות לצוץ בהמשך.

 

לסיכום

כאשר הרכב שלנו כבר לא משמש אותנו מסיבה כלשהי, ואנחנו גם לא יכולים למכור אותו למישהו אחר, פירוק שלו יכול להיות הצעד הנכון. במהלך הפירוק אנחנו מוכרים את הרכב לחברה שמבצעת את כל ההליך הבירוקרטי של הורדת רכב מהכביש, ומשלמת לנו על הרכב. העובדה שחלקי הרכב עדיין יכולים להועיל לרכבים אחרים מאפשרת לנו להרוויח לא מעט מרכב שכבר לא נוסע.

החלפת גלגל

מה היה לנו עד עכשיו?