הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

4 דברים שלא כדאי לוותר עליהם כשקונים מזגן:

המזגן הוא אחד המכשירים המשמעותיים ביותר בבית, בעבודה ובכל מתחם סגור אחר.

למזגן יתרונות רבים, אך בעקבות המגוון הרחב שיש בשוק, אנחנו לעיתים מתקשים לבחור באחד שאנחנו צריכים / רוצים.

המזגנים רק השתדרגו בשנים האחרונות, בין אם באמצעות מצבים השונים שכל מזגן מציע (אוורור, קירור ועוד) או תכונות אחרות (רעש, צריכת אנרגיה או נוחות התפעול והשימוש), דבר המקשה עלינו אפילו יותר בנוסף להתלבטויות הרגילות (למשל: מאיזו חברה, שיקולים כלכליים ועוד).

לעיתים כשאנחנו מחליטים על המזגן שמתאים לצרכים שלנו ומשפחתנו במידה הגבוהה ביותר, נאלצים לוותר על מספר דברים שרצינו שהמזגן יכלול עקב התנגשות עם דברים אחרים (כמו מחיר המזגן).

במקרים מסוימים, וויתורים אלה הכרחיים, אך במקרים אחרים, וויתורים כאלו או אחרים נגמרים בהבנה שהם לא היו נחוצים, וההבנה הזו מביאה אותנו למצב שאיתו התחלנו ומאלצת אותנו להתחיל את כל התהליך מחדש.

 

כדי להימנע ממצבים כאלה בדיוק, כאן 4 דברים שלא כדאי לוותר עליהם כשקונים מזגן:

התקנה מקצועית

חשוב ביותר שאת ההתקנה יבצע גורם מקצועי ומנוסה, מומלץ אחד שקיבל המלצות. התקנה שלא בוצעה באופן מקצועי עשויה להוביל לבעיות הבאות: פגיעה באיכות המיזוג, בזבוז אנרגיה, בלאי מואץ של המדחס ותקלות חוזרות ועוד. על מנת שנוכל לבחור את הגורם המקצועי ביותר, כדאי לחפש אחר פרויקטים שביצעו בעבר, כמו למשל טכנאי מזגנים בחיפה, וכתוצאה מכך נוכל להחליט מי בעל המקצוע שנרצה שיבצע את ההתקנה.

 

שירות ותמיכה טכנית

תוך כמה זמן יגיע טכנאי במקרה של תקלה? מהי מידת הזמינות של החברה? האם יש להם חלקי חילוף זמינים? מהו זמן ההמתנה למענה בשירות הלקוחות של החברה? אלו דברים שמומלץ וחשוב לבדוק לפני שקונים מזגן. שירות טוב ומענה מקצועי וזמין הם דברים שלא כדאי לוותר עליהם כאשר מחפשים אחר מזגן שיתאים לכל הצרכים שלנו ושאר בני הבית.

 

מידע על דירוג האנרגיה

חשוב לוודא שיש לנו אפשרות לדעת מהו הדירוג האנרגטי של המזגן שבחרנו. מדד האנרגיה נע מדירוג A עד דירוג G כאשר A הוא הדירוג הגבוה והחסכוני ביותר. על המזגנים בדרך כלל תהיה תווית המצביעה על יעילות צריכת החשמל של המזגן, בנוסף למקדם היעילות, המגדיר את היחס בין תפוקת המזגן לצריכת החשמל.

 

אחריות

חשוב לקרוא טוב את תעודת האחריות לפני הרכישה, לשים לב לכל הפרטים – מי היצרן? מי היבואן? איזו אחריות כל אחד מציע ולמשך כמה זמן? חשוב גם לאשרר אותה לאחר הרכישה מול הגורמים הרלוונטיים. בנוסף, חשוב לדעת אם הגורם שמציע את האחריות על המזגן גם מספק את שירות ההתקנה. בדרך כלל, אחריות על המזגן עצמו היא בדרך כלל למשך שנה וניתן להאריך אותה בתוספת תשלום בעוד שהאחריות על ההתקנה היא לתקופה של 5 שנים ולא מומלץ להתפשר על פחות.

 

הדלקת מזגן

מה היה לנו עד עכשיו?