הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

כמה דברים שכדאי לדעת לפני השכרת מנוף סל

הופעתו של מנוף סל בנוף העירוני הפכה לשכיחה יותר ויותר. מגוון השימושים בהם הוא מסייע, לצד נוחיותו ובטיחותו, הפכו אותו לכלי ההרמה הנפוץ ביותר בישראל, עבור אנשים פרטיים וחברות ועסקים כאחד. אולם להשכרת מנוף סל מוכרחים להתקיים תנאים מסוימים, ובמאמר זה נעסוק בדברים שחשוב לדעת בטרם משכירים את שירותיו של המנוף.

 

מהו מנוף סל?

מנוף סל הוא כלי הרמה שבקצהו מעין סל מסוגר המיועד לנשיאה של ציוד ויש בו מקום לאדם אחד, המנהג את המנוף בהתאם לצרכי העבודה. הוא מאפשר תפעול של איש המקצוע הנמצא עליו ומונע אפשרות של חוסר תיאום בין נהג לעובד, מה שעלול לגרום למפגעים בטיחותיים קשים. מנוף הסל מאפשר גישה למקומות גבוהים לצרכי תחזוקה, הובלה ועבודות שיפוצים. אין כמעט עבודה בגובה שלא כוללת נוכחות של מנוף סל.

 

לפני ההשכרה- האם אני זקוק לו?

אז אתם לפני מעבר דירה מרגש ואתם מתלבטים אודות השכרת מנוף סל. למנוף יתרונות רבים, אך חשוב להבין אם התערבותו הכרחית לביצוע העבודה. למשל, אם ההובלה מיועדת לדירת קרקע או קומה נמוכה, סביר שעבודת המנוף תתייתר. אם יש מעלית משא או שתי מעליות בבניין, מה טוב.

ייתכן ולא תצטרכו כלל את מנוף הסל. כמו כן, חשוב לוודא בטרם תשכירו את המנוף שניתן למקם אותו בצורה אידיאלית ביחס לדירה המיועדת, ושמיקומו לא יפריע לדיירי הבניין לצאת מחנייתם, וכן שהרחוב לא ייחסם כתוצאה מכך.

 

עלויות מינימליות במיוחד

עקב שכיחותו בנוף של מנוף הסל, המחיר ללא ספק בהתאם. השכרת מנוף סל בדרך כלל לא עולה יותר מ300-500 שקלים לעבודה, מה שחוסך לכם לא רק זמן רב, אלא את הכסף שהיה עליכם לשלם לכל איש הובלה על גרירת הספה או המקרר במעלה הבניין. יחד עם זאת, אין להתפשר על איכות החברה והמקצועיות שלה, כאשר חשוב לשים את הבטיחות מעל לכל.

 

לשמור על סביבת עבודה בטוחה

בטיחות היא תמיד מעל הכול, במיוחד שמדובר בנוכחותו של מנוף המגיע לגובה של עשרות מטרים. יש ליצור סביבת עבודה סטרילית על מנת למנוע מפגעים בטיחותיים כאלה ואחרים. יש לוודא מול החברה ממנה הושכר המנוף כי היא מחזיקה בביטוח כולל.

 

בדיקת המידות המתאימות לעבודה

בטרם מזמינים את שירותי מנוף הסל, יש להבין כי המנוף מגיע במידות וגדלים מסוימים, וכל אחד עשוי להגיע לגובה שונה. יש להתייעץ עם איש המקצוע ולתת לו את המידות המדויקות של הבניין, גובה הקומה במטרים, וכן את רוחב המרפסת או החלון דרכו מכניסים את הריהוט הכבד והציוד היקר שיעלה במנוף.

מומלץ תמיד לקחת כמה מטרים של מרווח ביטחון, מאשר להזמין מנוף שמגיע לטווח המקסימלי של היעד. כך תוכלו להבטיח עבודה יעילה שתחסוך זמן, כסף ובעיקר- את עוגמת הנפש של השכנים החדשים שלכם.

 

מנוף סל

מה היה לנו עד עכשיו?