הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הרכב ננעל בדרך לטיול – 3 דרכים לפתוח אותו בחזרה

מי מאתנו לא מכיר את זה? אנחנו מתכננים טיול עם החבר'ה או עם בני המשפחה, לוקחים חופשה וגם בוחרים את המסלול, אך בדיוק ברגע הכי משמעותי משהו משתבש.

אנחנו לא יכולים לזוז מהמקום כי הרכב פתאום ננעל, ונשאלת השאלה: מה באמת עושים במצב כזה?

 

הזמנת מנעולן מקצועי

אין ספק שהדרך הכי טובה שיש להתמודד עם רכב שבגלל סיבה כזו או אחרת ננעל במהלך הטיול, היא פשוט להזמין מנעולן בפתח תקווה. אומנם זה נכון שלא מדובר על פתרון נוח ומהיר, כי בדרך כלל כן נשב ונחכה למנעולן, וזה גם אומר שהטיול נהרס, אך מצד שני, הוא לרוב יבצע עבודה טובה. מי שמגיע עם הניסיון ועם הידע הנדרש יוכל לפתוח כל מנעול, בין אם מדובר על מנעול רכב ובין אם מדובר על מנעולים אחרים. משמעות הדברים היא שאותו מנעולן יוכל לטפל בבעיה מבלי לפגוע ברכב שלכם, כך שברור מדוע זה עדיף על כל אופציה אחרת.

 

פתיחת מנעול במצבי חירום

לעומת האפשרות של הזמנת מנעולן, אשר תדרוש מאתנו גם לחכות לא מעט זמן, כולנו יודעים שיש בחיים גם מצבים חריגים וקיצוניים שלא מאפשרים לנו להמתין. כך, למשל, כאשר אנחנו רואים תינוק שנעול ברכב, לא נוכל להמתין אפילו דקה אחת מיותרת. לכן במצבים כאלה, בלי קשר לשאלה של מי הרכב או לאן פניו היו מועדות, פשוט שוברים את החלון. לא מדובר על עניין שקל לבצע, כי גם לשבור חלון של מכונית זה משהו שידרוש מאתנו כוח פיזי, אך מצד שני, במצב קיצוני כזה אנחנו רואים את הסכנה מול העיניים ולכן סביר להניח שכל אחד יוכל להתמודד בסופו של דבר עם המשימה הזאת.

 

פריצה עצמאית בצורה מחושבת

לבסוף, עוד אפשרות שכדאי לקחת בחשבון כאשר חושבים על פתיחת רכב שננעל בלי להזמין מנעולן, היא לנסות לעשות את זה בעצמכם. אומנם לא מדובר על משימה פשוטה כל כך, אבל האמת היא, שיש כמה פעולות שתוכלו לעשות בכוחות עצמכם במטרה לפתוח את הרכב. מה שכן, חשוב מאוד לקחת בחשבון שבמידה ואתם בוחרים לעשות זאת, אתם האחראים הבלעדיים לעניין. כלומר, אם תנסו לפרוץ לרכב שלכם בכוחות עצמכם ומשהו חלילה יקרה, הביטוח לרוב לא יסכים לכסות מצב כזה. לכן כדאי לשקול היטב את הדברים, כי בסופו של דבר, כמעט תמיד עדיף יהיה להזמין מנעולן מקצועי שיוכל לבצע את העבודה עבורכם.

לאיזה מנעולן פונים?

רוצים להזמין מנעולן מקצועי? חשוב לכם להבטיח שהוא לא רק יידע לבצע את העבודה, אלא גם יעשה זאת בצורה מקצועית וחוקית? אם כך, כדאי שתבררו מראש כל מה שניתן אודות אותו מנעולן. מה הניסיון שלו? עד כמה הוא מקצועי? והאם הוא זמין עבורכם מעכשיו לעכשיו?

 

איש שרות

מה היה לנו עד עכשיו?