הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

נהג מרוצים ליום אחד – מה כוללת החוויה

חבילת נהג מרוצים ליום אחד, היא הבילוי המושלם בישראל של 2022. בין אם מדובר במתנת יום הולדת לבן זוג, בחגיגת יום נישואין או ביום בילוי עם חברים, חבילת הנהיגה היא חוויה מהנה, מסעירה, מלאת אקסטרים וריגושים. מעוניינים לדעת מה כוללת החוויה והיכן תוכלו לחוות אותה? המשיכו לקרוא וגלו.

 

חבילת הנהיגה

חבילת נהג מרוצים ליום אחד, כוללת מספר רכיבים היוצרים יחד את החוויה האולטימטיבית. משך החוויה כולה כשעתיים עד שעתיים וחצי, זמן אידיאלי לחוויית אקסטרים שכזו. להלן נפרק את החוויה למרכיביה, כדי להכיר אותה טוב יותר.

 

רכב מרוץ מקצועי

המרכיב החשוב ביותר בחוויה, הוא כמובן רכב המרוץ. תזכו לנהוג ברכב מרוץ מקצועי בדיוק כמו בטלוויזיה או במרוץ בחו"ל. רכבי הספורט ניחנים ביכולת האצה מרהיבות, יציבות איתנה גם בסיבובים, סאונד משגע שמופק בכל לחיצה על הגז וכן נוחות פנימית מקסימלית שתאפשר לכם להשקיע את מירב האנרגיות שלכם בנהיגה ולא בדברים אחרים.

 

מסלולים ייעודיים

הנסיעה תתבצע בפועל על מסלולי אספלט ייעודיים למרוצי מכוניות. הכבישים יהיו רחבים, מפותלים בחלקים מסוימים וישרים בחלקים אחרים באופן שיאפשר לכם לתמרן ולהגיע למהירויות גבוהות במיוחד. הודות למבנה הכביש, תוכלו לחוות נסיעה מהירה, דריפטים ופיתולים חדים והכל כמובן בבטחה – במסלול ייעודי ברוחב כ-12 מטרים.

 

היכרות והדרכה

לפני תחילת הנסיעה, תעברו הדרכה מהירה ותכליתית, בה תשמעו על עולם מרוצי הרכבים, תכירו את נהלי הבטיחות ותיחשפו למתודות נסיעת מרוצים פשוטות ויעילות. הודות להדרכה, תוכלו לנהוג בצורה טובה יותר ומהנה יותר ולמקסם את החוויה.

 

ציוד בטיחות מקיף

בנוסף לרכב, להדרכה ולמסלול, החוויה כוללת גם ציוד בטיחות לנהג. הנהג יקבל לנהיגה מגינים וקסדה, לשמירה על בטיחותו. בתוך הקסדה מצויה אוזניה, דרכה יוכל המאמן לתת הוראות לנהג תוך כדי הנהיגה.

 

צילום ווידאו וסטילס

בעידן המודרני בו כל רגע בחיינו מתועד, נרצה כמובן תיעוד גם של חוויה משכרת חושים שכזו. צילום עצמאי לא יתאפשר, גם אם יעמוד אדם מטעמכם מחוץ למסלול ויצלם אתכם. זאת, בשל המהירות הגבוהה של הנהיגה והצורך במיומנות צילום מקצועית כדי לתפוס את הנהג בצורה איכותית וטובה ולהפיק תמונה ראויה לשמה.

הוא הדין גם באשר לווידאו של הנסיעה כולה. ניתן להסריט את הנסיעה ולשמור את הווידאו כמזכרת, אולם רק בצילום מקצועי בלבד. לכן, מזל שהחברות המספקות את החוויה מציעות שירותי צילום של החוויה ולכם תהיה מזכרת נפלאה מהחוויה.

 

הבנתי! איפה קונים כרטיס?

לאחר שהכרנו את החוויה, בוודאי תרצו לדעת היכן ניתן לרכוש כרטיס לנהיגת מרוצים ליום אחד. חברה נפלאה המציעה כרטיסים לחוויה זו, היא חברת SPARCO. קנו ממנה כרטיסים, ותהנו מחוויה מושלמת.

 

מתאים גם לקבוצות

החוויה מתאימה לא רק ליחידים, אלא גם לקבוצות. תוכלו להגיע למסלול כאירוע יום הולדת, יום גיבוש לעובדים בחברה או יציאה עם חברים.

 

לסיכום

נהיגת מרוצים ליום אחד היא חוויה נפלאה, שניתן לחוות ביחיד או בקבוצה. החוויה כוללת נהיגה ברכב מרוצים מקצועי, במסלול ייעודי ועם מלוא הציוד הדרוש. בהצלחה!

נהג מרוצה

מה היה לנו עד עכשיו?