הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

שליחויות בתל אביב – הרבה יותר טוב לנסוע

להעביר חבילה בתוך העיר זה לא עסק פשוט, בעיקר בימים אלו, בהם רחובות תל אביב עמוסים בבנייה.

שירות משלוחים איכותי פותר את הקושי הזה, וחוסך כאבי ראש והתעסקויות לוגיסטיות מיותרות.

אט אט עסקים בתל אביב בפרט, ובישראל בכלל, חוזרים לשגרה של לאחר הקורונה. נפח העבודה עולה, רבים כבר חזרו לעבוד במשרד כדרך קבע, והשווקים המקצועיים חוזרים לקצב עבודה גבוה. בתוך כך, גם עבודות התשתית הרבות בעיר ובאזורים הסובבים לה (כמו למשל, מתחם הבורסה ברמת גן) התעצמו, ובניית תשתית הרכבת הקלה – נמצאת בשיאה.

לאור עומסי האנשים הפוקדים את העיר, והעומס על הכבישים וצירי התנועה, משימות שליחויות פשוטות – החל מהעברה של מסמך, ועד הזמנת ארוחת צהרים – הופכות להיות מורכבות יותר מבחינה תכנונית, וארוכות יותר בהיבטי זמן. פתרון פשוט הוא להשתמש בשירות משלוחים טוב ומהיר, אשר מכסה על החסרונות, ומפצה עליהם ביתרונות אחרים

 

חיסכון זמן כפול?

לקוחות עסקיים באזור תל אביב, יודעים לספר על משימות שליחויות רבות – למשל, שילוח חומר משפטי, או סודי-רפואי, משלוחים של מסמכים סודיים בין חברות, או אפילו משלוחים של מוצרים ללקוחות או לשותפים עסקיים. במצב כיום, משימות כאלו הופכות לארוכות יותר, ומבזבזות זמן עבודה רב, לכן הפקעה של משימה זו לצד ג'  היא בהחלט הפתרון הנכון. בהינתן והחברה איכותית, אמינה ומספקת את הצרכים הנדרשים, היא חוסכת גם את זמן ההכנות והתכנון, וגם את זמן העבודה של שירות המשלוח עצמו. כך למשל עם חברת מגוון שליחויות, המספקת שירותי משלוחים מכול הסוגים. לפרטים נוספים מומלץ להיכנס לאתר שלהם: migvan2u.co.il.

 

איך שולחים?

בתוך העיר – שירותי המשלוחים מעולם לא היו זמינים ומהירים יותר מאשר כיום, לאחר השפעות הקורונה על הענף. מוטב יותר לנסוע, אמרנו, ברם – השאלה האמיתית שנכון לשאול, היא כיצד עדיף לנסוע? אופניים, כלים חשמליים כמו קורקינט, אופנועים, רכבים וטנדרים – משלוח איכותי יחזיק באמתחתו את כול כלי התחבורה האפשריים, ויתאים את הכלי למשימה הנדרשת.

עבור לקוחות המעוניינים להעביר משלוחים – מכול הסוגים – בתוך העיר, רמת היתירות של חברת המשלוחים חשובה מאוד, כיוון שהיא מאפשרת להעביר את המשלוחים במהירות מקסימאלית, ללא קשר לזמן העברת המשימה לחברת המשלוח, אלא רק ביחס לצרכי הלקוח; אם החבילה צריכה להגיע תוך שעה – גם זה אפשרי.

 

עלויות ומחירים

כיום, שירותי משלוחים הופכים זולים יותר, בוודאי בתוך העיר, על רקע ריבוי אפשרויות המשלוח, והיכולת לייצר מסלול יעיל ומהיר יותר לכול שליח ושליח. מהלך זה מעודד לקוחות להשתמש בשירותי משלוחים, ובכך אף מגדיל את היצע הלקוחות של שירותי המשלוחים עצמם, כלומר – זה מצב בו שני הצדדים מרוויחים. לפיכך, עלויות משלוחים – המשתנות בהתאם לסוג המשלוח – אינן מהוות יותר חסם לצרכנים, ואף ההפך – כמו שאר התמונה שהצגנו, היא מעודדת לקוחות להפקיע משימות שכאלו למי שמעדיפים לנסוע, למי שעוסקים בנסיעה לפרנסתם.

 

מעבר ציוד

מה היה לנו עד עכשיו?