הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

הכירו את סוגי המיניבוסים הנפוצים בשוק

אנחנו רואים אותם מידי יום על הכבישים, מסיעים עובדים למקום עבודתם או תלמידים לבית הספר, אבל רק כשאנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לשירות הסעות, אנחנו פתאום מבינים שאין לנו באמת ידע נרחב בתחום.

אם אתם מזדהים עם המילים האלו, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את סוגי המיניבוסים הנפוצים ביותר בשוק.

כך תוכלו לבחור את המיניבוס המתאים ביותר לנסיעה הבאה שלכם.

 

מיניבוס 14 מקומות

מיניבוס מסוג זה יכול להסיע כ-14 נוסעים (לא כולל הנהג כמובן). מדובר במיניבוס שנפוץ בעיקר בהסעות של תלמידים לבתי הספר בישובים קטנים שבהם יש בערך כ-10 תלמידים. במצבים שכאלו, משתלם יותר להזמין שירות הסעות של מיניבוס מאשר אוטובוס שצפוי להישאר ריק ברובו. מיניבוס מסוג זה מאפשר לכל נוסע לשבת בנוחות על כיסאות מרופדים ולעיתים אף ישנם גם שקעי הטענה שניתן להטעין באמצעותם את הטלפונים הניידים. היתרון המשמעותי של מיניבוס מסוג זה זו העובדה שהוא קטן בגודלו, כך שיש לו אפשרות להגיע למקומות שאליהם אוטובוס גדול או מיניבוס עם מספר רב של מקומות אינו יכול להגיע.

 

מיניבוס 23 מקומות

אנחנו סבורים שאין צורך להציג את מספר המושבים שקיימים באוטובוס זה. ובכל זאת, יש לא מעט דברים שניתן לספר עליו. מיניבוס זה מאפשר לנוסעים להגיע ממקום למקום במצבים שונים. למשל:

  • הסעה של אורחים לשדה התעופה או ממנו
  • הסעה של קבוצת תיירים מחו"ל שמעוניינת בכמה ימי טיול ברחבי הארץ
  • הסעה של אורחים לחתונה\מסיבת רווקים וכו'
  • הסעה לטיול משפחתי ועוד

בחירה בנסיעה עם מיניבוס 23 מקומות מאפשרת ליהנות משלל יתרונות. היתרון העיקרי הוא אופי הנסיעה שידועה כמגבשת ומאפשרת לכל הנוסעים להיות קרובים אחד לשני.

 

מיניבוס מפואר

מדובר במיניבוס עם מספר משתנה של מקומות שמאפשר לנוסעים ליהנות מנסיעה ברמה הגבוהה ביותר. מיניבוס מסוג זה מכיל בדרך כלל שקעי הטענה, מיקרופון מושבים מרופדים ומתכווננים ומסך טלוויזיה עם מערכת. מיניבוס מסוג זה יכול להתאים לנוסעים שמטיילים ברחבי הארץ ומעוניינים לצפות בסרטים בדרך או לשמוע את הנחיות המדריך שיכול להשתמש במיקרופון במהלך הנסיעה.

 

מיניבוס 16 מקומות

מדובר במיניבוס שנפוץ בעיקר בהסעות תלמידים והסעות של חברות שונות. במיניבוס זה יכולים להיכנס עד 16 נוסעים והיתרונות שלו זהים לאלו שצוינו קודם לכן. למשל, המיניבוס קטן יחסית, כך שמתאפשר להגיע אליו למקומות שקשה להגיע אליהם עם מיניבוס גדול או אוטובוס. אם לא די בכך, המיניבוס מאפשר לכל יושביו לראות אחד את השני ולשוחח במהלך הנסיעה מבלי לחוות תחושת ריחוק שבאה לידי ביטוי לעיתים בנסיעה באוטובוס.

 

לסיום

עד כאן כל סוגי המיניבוסים הנפוצים ביותר בשוק. עכשיו, כשאתם מכירים אותם, תוכלו פשוט לבחור את המיניבוס שמתאים לכם ביותר. לנו נותר לאחל לכם בחירה נבונה ונסיעה טובה ובטוחה.

אוטו גדול

 

מה היה לנו עד עכשיו?