הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך לקרוא ללוכד עכברים

העכברים הם יונקים ממשפחת המכרסמים שחיים בסביבה של האדם. למרות שהם התבייתו הם ניזונים ממזון צמחי ואוהבים פגרים של עכברים אחרים וחלזונות. בנוסף, הם מתרבים מהר, יעילים כחיות ניסוי לצורת התקדמות הרפואה הגנטית, חקר הסרטן ועוד.

ישנם המגדלים עכברים מבויתים כחיות מחמד. למרות זאת עכברי השדה פחות נחמדים ומזיקים לרכוש ולבני האדם ולכן יש ללכוד אותם. איך לקרוא ללוכד עכברים – על כך במאמר הבא.

 

כיצד העכברים מזיקים לאדם?

מעבר לחדירה לבתים, כרסום המזון והרהיטים ובניית מחילה, העכברים מעבירים לאדם מחלות. אחת המחלות הנפוצות היא עכברת. כאשר העכבר מטיל את השתן שלו והפרשותיו מגיעות למי השתייה או מועברים במגע, עלולים להידבק במחלה. ההידבקות גורמת לחולשה, הקאות, כאב ראש, דלקת עיניים ואף לדלקת קרום המוח, מחלת כליות, צהבת ואפילו למוות.

בנוסף, העכברים מדביקים בנגיפים ובווירוסים שפוגעים במערכת הנשימה במידה והם נושכים או מותירים את הרוק שלהם על גוף האדם. חוץ מזה לא נעים לפגוש עכברים בבית במיוחד כשיש ילדים צעירים. אלו סיבות מספיק טובות כדי לזמן לוכד עכברים לבית. חשוב לבחור מדביר מומלץ שיעשה את העבודה בצורה מקצועית ולא לנסות ללכוד את העכברים לבד.

 

איך לקרוא ללוכד עכברים?

ישנם מדבירים רבים שהם גם לוכדי עכברים מוכשרים ומיומנים. כדי לבחור את המדביר הטוב ביותר יש לקרוא חוות דעת והמלצות, לבדוק אצל מכרים ולברר מחירים. באתרי האינטרנט של המדבירים השונים ישנן דרכי התקשרות  כמו דפי נחיתה, אימייל וטלפון. יש להתקשר ולבקש הצעת מחיר.

בנוסף, מומלץ לבדוק את הזמינות של המדביר, האם יש לו תעודת הסמכה ולוודא באילו חומרים הוא משתמש ללכידת העכברים. לוכד העכברים יכול לפעול בסביבה חקלאית ובסביבה עירונית, בין אם מדובר בבית פרטי עם חצר או בניין מגורים ובין אם בשדה חקלאי או פרדס.

 

האם כדאי ללכוד עכברים לבד?

מומלץ לא ללכוד לבד עכברים מאחר והם עלולים לנשוך אתכם. למרות זאת, ישנן מלכודות ביתיות שניתן להניח בבית, אך לרוב הן אינן אפקטיביות. הדרך הטובה ביותר היא להזמין מדביר מקצועי עם רישיון להרוג עכברים או לשחרר אותם בטבע.

 

כיצד לוכד העכברים יסייע לכם?

ללוכד העכברים יש מספר שיטות עבודה כדי ללכוד עכברים. הוא משתמש במלכודות בטיחותיות לאדם שעליהן מדבקות המזהירות את בני הבית. בתוך המלכודות הוא מניח פיתיונות רעילים שאינם מזיקים לבני האדם. בהתאם לכמות והרכב החומרים המלכודות יכולות להרוג את העכברים מייד או ללכוד אותם על מנת שישוחררו בטבע. בכל מקרה המלכודות מונחות באזורים קריטיים ומוסתרות מבני האדם.

 

הקץ לעכברים

לעכברים יש חלק חשוב במגוון הביולוגי וכחיות מעבדה. יחד עם זאת, הם לא יכולים לחדור לבתים ולהדביק במחלות. כאשר מזמינים מדביר הביתה מומלץ להתייעץ איתו על שיטת הלכידה של העכברים ולשקול את שחרורם לטבע.

לקרוא לוכד עכברים

מה היה לנו עד עכשיו?