הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

האם אני יכול לעלות על הסעה עם דיסק ניסור הבטון שלי?

כל מי שעוסק בתחום ניסור וקידוח הבטון, ודאי יודע עד כמה כלי הניסור והקידוח מסוכנים וחדים, ובהתאם יש צורך לנקוט אמצעי בטיחות קפדניים ביותר. כמו כן, מאחר שעובדים רבים צריכים לבצע נסיעות ממקום למקום על מנת לספק את השירות הנדרש, לעיתים מתארגנים קבוצות עובדים ועולים יחדיו על הסעה מאורגנת לאזור העבודה החדש. אך כעת, נוצרת בעיה שמעלה שאלה – האם אני יכול לעלות על הסעה עם דיסק ניסור הבטון שלי?

 

מה זה בכלל ניסור בטון?

מי מאיתנו שלא יודע במה מדובר, ניסור בטון הוא למעשה שיטת עבודה למטרות חיתוך בטון שונות, כאשר ניסור הבטון מהווה את הדרך היעילה והטובה ביותר עבור צורך בחיתוך בטון מהסיבות הבאות:

  1. אסתטיקה – שיטת ניסור הבטון מאפשרת לנו לבצע עבודות ניסור וחיתוך בטון ברמת דיוק ואסתטיות גבוהות במיוחד.
  2. עוצמה – כלי הניסור אשר באים לידי שימוש במהלך ניסור בטון, ניחנים בכוח עצום ובעוצמת חיתוך אדירה, אשר מאפשרת לבצע ניסורים באופן איכותי במיוחד.
  3. יעילות – הודות לעוצמה הרבה של כלי הניסור וכן לחומרים מהם הם עשויים, ניסור בטון יכול לשמש עבור חיתוך ועבודה עם כל סוגי הבטון באשר הם, ואפילו אל מול בטון מזוין.

 

אילו כלי עבודה משמשים לניסור וקידוח בטון?

ניסור בטון וקידוח בטון, הם שני תחומי עיסוק שונים אשר השירות שלהם ניתן יחדיו. עם זאת, כל אחד מהם מתבצע באופן שונה וכן עושה שימוש בכלי עבודה שונים.

 

קידוח בטון

קידוח בטון הוא תהליך אשר נועד לבצע קידוחים שונים בבטון, בין אם בקירות, ברצפות או בתקרה. קידוחים אלו, מיועדים לצרכים שונים כגון העברת צינורות תשתית חשמל או מים, יצירת פתחים שונים לרבות פתחי ביוב, ולעיתים אפילו לצרכי אסתטיקה. את קידוח הבטון מבצעים אנשי המקצוע בעזרת כוסות קידוח, ראשי מקדח בצורת גליל, אשר מאפשרים קידוח נקי ואסתטי.

 

ניסור בטון

ניסור בטון מהווה שיטה לחיתוך בטון, כאשר חשוב לציין שזו שיטת חיתוך הבטון היעילה והאיכותית ביותר. אם כן, ניסור בטון בא לידי שימוש במגוון מקרים כגון ניסור חלקי בטון מיותרים, עיצוב קירות, רצפות ותקרות, ניסור מדרגות או קרות בטון ועוד. את תהליכי ניסור הבטון מבצעים בעזרת דיסק ניסור בטון, אשר מאפשר ניסור חד ונקי במיוחד.

 

האם אני יכול לעלות על הסעה עם דיסק ניסור הבטון שלי?

ובכן לאחר שהבנו מה זה בכלל ניסור בטון, ואיך דיסק ניסור בטון קשור לזה, נוכל לומר כי התשובה לכך היא לא. בשל העובדה שדיסק הניסור חד מאוד ומהווה סכנה גם עבור אנשי מקצוע בתחום, העלאת כלי שכזה להסעה עלול לסכן את האנשים הנמצאים בה. עם זאת, אם הכלי יהיה מכוסה כהוגן ובצורה שלא מהווה סכנה כלל, אכן יהיה אפשר להעלות אותו להסעה.

הסעה

מה היה לנו עד עכשיו?