הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה חשוב לבדוק לגבי חברת הסעות

אם אתם האמרגנים הקבועים של החבורה, אלו שתמיד מפילים עליהם את המשימות, אז כנראה שגם את ארגון ההסעה לחתונה של החבר, לנופש בצפון, או לטיול המשפחתי באילת הפילו עליכם. כאן תוכלו למצוא את כל הדגשים שחשוב שתדעו לפני שאתם סוגרים הזמנה מול חברת הסעות. הסעה לפעמים נראית לנו כחלק שולי ונספח לאירוע המרכזי, הרי כל התפקיד שלה הוא להביא אותנו למקום מסוים ולהחזיר אותנו משם. למעשה הסיפור שונה, להסעה יש תפקיד גדול בחוויה. אם הנסיעה הלוך תהיה נעימה ונחמדה כולנו נגיע לאירוע במצב רוח טוב ולא נפסיק ליהנות, לעומת זאת אם הנסיעה תהיה מתוחה ועצבנית אין שום סיכוי שמישהו יהנה מהאירוע וכולם רק ירצו ללכת.

 

מה צריך לבדוק בקשר לחברת הסעות?

אז יצאנו לבדוק בשבילכם אילו דברים כדאי מאוד לברר לפני שאתם עובדים מול חברת הסעות ולפני שאתם סוגרים מולה בפועל את העסקה:

אילו הסעות החברה מחזיקה

קודם כל חשוב להבין בדיוק מה הצרכים שלכם ולפי זה להבין האם חברת הסעות מסוימת בכלל רלוונטית מבחינתכם. אם אתם צריכים הסעה של 60 מקומות חברה שמחזיקה רק מיניבוסים לא תוכל לעזור לכם כמובן. בנוסף, חשוב להבין מהי רמת ההסעות השונות שהחברה מחזיקה, איזה אבזור יש בהם, האם מדובר על מודלים מפוארים או פשוטים? כל זה חשוב כדי להתאים את ההסעה לנוסעים.

 

ניסיון

אחד הדברים החשובים ביותר בתחום ההסעות הוא ניסיון וותק על הכביש, גם של הנהג וגם של החברה. מכיוון שמדובר על הסעת כמות גדולה של אנשים לא מספיק לשים וויז. נהג טוב ומנוסה ידע להימנע מבעיות ותקלות, וכאשר יהיו כאלה הוא ידע איך להתמודד איתן. דוגמא מצוינת היא עניין ההפסקות, נהג מיומן יכיר בדיוק את תחנת הדלק עם השירותים הנקיים והתור הקצר. הניסיון והוותק משמעותיים מאוד בתחום הזה ואנו ממליצים לעבוד מול חברה ותיקה עם נהגים מנוסים.

 

שירות לקוחות

בסופו של דבר כשאתם מזמינים הסעה אתם רוכשים שירות. תוך כדי השיח וההתנהלות מול החברה שימו לב כיצד מתייחסים אליכם. האם עונים לכם בזמן ובאופן מסודר ומקצועי או שמורחים אתכם עם תשובות לא מספקות? אם התשובה השנייה נכונה יותר זה הזמן לחפש חברת הסעות חדשה. חברת הסעות שלא מכבדת את הלקוחות שלה היא לא גוף שאתם רוצים לעבוד איתו.

 

המלצות

כמובן שאין כמו רושם ישיר של לקוחות אחרים. אם חברים או בני משפחה שלכם הזמינו לא מזמן הסעה שווה לדבר איתם. איך היתה ההסעה? האם הנהג הגיע בזמן? האם האוטובוס היה זה שסוכם?

 

סיכום

הסעה היא דבר שמשקיעים בו לא מעט כסף והיא בעצם החוויה הראשונה שלנו ביום. אנו ממליצים להשקיע בבחירה נכונה של חברת ההסעות. נסיעה טובה.

רכב גדול

 

מה היה לנו עד עכשיו?