הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך לשנע גנרטורים ממקום למקום ללא כל נזק

שינוע של גנרטורים ממקום אחד לאחר זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר בהובלה שמצריכה ידע מעמיק בתחום כדי שניתן יהיה לשמור על תקינותם של הגנרטורים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק איך אפשר לשנע את הגנרטורים ממקום אחד לאחר מבלי לגרום לנזק. אם אתם מתכננים לבצע שינוע שכזה בקרוב, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

מדריך זה נכתב תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על שינוע של גנרטורים. מדובר בעצם במארגני אירועים בטבע שיש להם צורך לא פעם ביותר מ – 2 גנרטורים לכל אירוע. הגענו אל אנשים אלו לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצה של מארגני אירועים בפייסבוק. הצגנו את עצמנו תחילה וציינו כי אנו כותבים מדריכים בתחום האירועים. הסברנו כי אנו מעוניינים לקבל מידע מיודעי דבר בכל הנוגע לשינוע של גנרטורים ממקום אחד לאחר. לשמחתנו, פנו אלינו לא מעט אנשי מקצוע ששמחו לעזור. הם ציינו בפנינו את כל המידע החשוב ובזכותם, מדריך זה רואה אור. זו ההזדמנות להודות להם על הסיוע. שכן, בזכותם, תעלה המודעות בנושא חשוב זה.

 

איך לשנע גנרטורים ממקום למקום ללא כל נזק? התשובה של מאיר

מאיר כתב לנו שהוא עוסק בתחום האירועים כבר מעל 20 שנה. לדבריו, הוא יודע הכול על השכרת גנרטורים והובלה שלהם ממקום אחד לאחר. מאיר שיתף אותנו כי בעבר הוא היה זה שמשנע את הגנרטורים יחד עם שאר המכשירים הדרושים. היום, כבר יש לו עובדים שיודעים את העבודה על בוריה. הוא ציין בפנינו כי הובלה שכזו צריכה להתבצע באמצעות מכשירים מתקדמים שמאפשרים לעובדים שלא לסחוב את הגנרטורים בידיים חשופות. שכן, דבר שכזה עלול להוביל לנפילה או פגיעה בגנרטור.

 

איך לשנע גנרטורים ממקום למקום ללא כל נזק? התשובה של יואל

יואל ציין בפנינו כי הוא משנע את הגנרטורים ממקום למקום באמצעות חברת הובלה קבועה. לדבריו, יש לו חברה שהוא עובד מולה כבר 4 שנים. בכל פעם שיש לו אירוע, הוא מציין בפני נציג מטעם החברה את הפרטים הבאים:

  • תאריך האירוע
  • כתובת האירוע
  • מספר הגנרטורים הדרושים להובלה
  • שעות ההובלה

כך שבעצם, מגיע בעל מקצוע שמבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר.

 

איך אתם תשנעו את הגנרטורים שלכם?

כעת, אחרי שהוצגו בפניכם 2 דרכים שונות לשינוע של גנרטורים ללא נזק, אתם צריכים לבחור את זו המתאימה לכם ביותר. אם יש לכם רעיון מיוחד שלא צוין כאן לעיל, אתם מוזמנים לכתוב לנו ואנו נשתדל להעלות אותו במדריכים הבאים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לשנע את הגנרטורים שלכם ממקום אחד לאחר מבלי לגרום להם לנזק. נאחל לכם בהצלחה בשינוע.

מכשיר חשמלי

 

מה היה לנו עד עכשיו?