הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך תדאגו לשירותי גרירה ודרך זמינים בכל עת

למי מאיתנו לא קרה שנתקענו במהלך נסיעה באמצע הכביש ונזקקנו לסיוע מידי? בין אם בשל תקר בגלגל או כיבוי פתאומי של מנוע הרכב, הסיבות לעצירת הרכב רבות ומגוונות ובכל מקרה כזה נדרש מאיתנו לדאוג

לשירותי גרירה זמינים בכל עת.

במאמר זה יפורט כל מה שאתם צריכים לדעת לגבי איך ניתן לדאוג לשירותי גרירה ודרך שיהיו זמינים בעבורכם בכל עת.

 

שירותי גרירה ודרך: איך אפשר לכלול אותם במסגרת הביטוח

שירותי דרך וגרירה כוללים מספר שירותים כגון חילוץ, התנעה ועוד, כפי שנפרט בהמשך. כדי לדאוג שיכללו במסגרת הביטוח יש לצרף אותם כספח לביטוח המקיף שאתם רוכשים. כדי להבין מה טיב הביטוח המקיף האידיאלי בעבורכם ובאיזו חברה ניתן לעשות אותו, כדאי להיכנס לאתר בסטי אשר כולל מנועי חיפוש שמשווים בין חברות ביטוח רכב שונות, המחירים שהן גובות והפוליסות שהן מספקות.

 

אלו אירועים נכללים במסגרת שירותי גרירה ודרך

חשוב לדעת שלא כל תקלה שצצה ברכב תסתפק לכם את האופציה לקרוא מיד לחילוץ ולגרירה. במסגרת הביטוח המקיף, שירותי גרירה ודרך כוללים בין היתר את האפשרויות הבאות:

צורך בחילוץ בסיסי:

אם הרכב תקוע בסמוך לדרך ראשית ולא יכול להתניע מסיבות שונות, חברת הביטוח תדאג להגעה עם רכב גרר תקני שיחלץ את רכבכם מהמקום.

 

בעיה בהתנעה:

רכב תקוע שלא מתניע יכול להיות אירוע מתסכל מאוד. אם הבעיה מקורה בתקלה במערכת ההצתה, במנוע או במצבר, נציג שירות מטעם חברת הביטוח יכול להגיע למקום ולהתניע עבורכם את הרכב.

 

החלפת צמיג:

יש חברות ביטוח שיכולות לדאוג לכם לנציג שיגיע ויחליף עבורכם את הצמיד התקול, אך לעיתים תידרשו לשלם תשלום נוסף בעד שירות זה.

 

תיקונים פשוטים נוספים:

נציגי חברת הביטוח יוכלו להגיע אליכם ולסייע במצבים זניחים שאפשר להתגבר עליהם באמצעות כלים פשוטים וידע בסיסי. לאחר מכן תצטרכו כמובן להביא את רכבכם למוסך כדי שיבוצע בו אבחון ותיקון מלא.

 

מדוע שירותי גרירה ודרך חשובים

פעמים רבות אתם עלולים להיות במצבים מסכני חיים, כאשר תתקעו באמצע כביש ראשי סואן או תאלצו להחליף גלגל כאשר אין בידיכם את הכלים והידע לכך, וילדכם ממתינים בינתיים באוטו רותח בימי הקיץ. במקרים אלו ועוד חשוב מאוד שיהיו לכם שירותי גרירה ודרך במסגרת הביטוח המקיף. תוכלו לקרוא עוד על שירותי גרירה ודרך באתר https://bestie.co.il/blog/road-and-towing-services/ , ולעשות השוואת מחירים בין החברות השונות.

 

לסיכום

שירותי גרירה ודרך ניתנים במסגרת הביטוח המקיף ובמסגרתם כלולים מספר שירותים כגון חילוץ ממקומות שונים, עזרה בהתנעה, החלפת צמיג ושאר תיקונים בסיסיים אשר דחופים באופן מידי. חשוב לדאוג לסל שירותים זה במסגרת הביטוח המקיף שלכם, כדי שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שגם במצבי חירום יש לכם למי לפנות.

 

העלאת רכב לגרר

מה היה לנו עד עכשיו?