הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

שירותי פריצת רכבים מסביב לשעון

לעיתים קרובות אנשים שנתקעים נעולים מחוץ לרכב, מבצעים טעויות שיכולות לעלות להם בהמשך אלפי שקלים. בוודאי שכולם רוצים לעשות רק את מה שהכי נכון והכי חכם לעשות, אבל לעיתים קרובות מעורבים בסיטואציה מתח נפשי ולחץ הזמן – שגורמים לכם לחשוב בצורה לא נכונה ולא רציונלית.

ברוב הרכבים החדשים, כבר אי אפשר לנעול את המפתח בתוך הרכב בטעות. יחד עם זאת, יש על הכביש עדיין לא מעט רכבים פחות חדישים בהם אפשר לבצע את הטעות הזו. בנוסף, גם ברכבים חדישים ישנן לעיתים תקלות הקשורות בתמסורת הרדיו של המפתח, הקודן ועוד. אם נתקעתם מחוץ לרכב – אל תנסו לפרוץ אותו בעצמכם. פנו לשירותי פריצת רכבים מסביב לשעון.

 

כמה עולה שירות פריצת רכב 24 / 7

למרבה הצער, אנחנו אף פעם לא יכולים להחליט מתי תתרחש לנו תקלה, ונזדקק לשירות פריצה לרכב. מה עושים כשהרכב ננעל בשבת או בחג? מה לעשות כשהמפתחות ננעלים ברכב באמצע הלילה? למי מתקשרים כשאיבדתם את המפתח לרכב בטיול בגולן, וגיליתם זאת רק בסוף המסלול? בדיוק בשביל מקרים כאלה ישנם פורצי רכבים בכל הארץ המעניקים שירות בכל יום ובכל שעה.

יחד עם זאת, ישנם פורצי רכבים שמנצלים את המתח והלחץ בסיטואציה כדי לדרוש מחירים מאוד מאוד גבוהים, בידיעה שללקוחות אין כל כך ברירה אלא לשלם. לכן חשוב שתדעו מהו המחיר הנפוץ לשירות שאתם מבקשים. שימו לב שלכל שירות ישנה תוספת מחיר עבור עבודה בשעות לא רגילות שנעה בטווח שמתחיל ב-20 ש"ח בשעות הערב ומגיע עד 90 ש"ח בשעות הלילה המאוחרות.

 

מה עושה פורץ רכבים מורשה

קודם כל, חשוב מאוד שתוודאו שמנעולן הרכב שמגיע אליכם הוא בעל רישיון מנעולנות מטעם מדינת ישראל. פורץ רכבים מורשה יוכל להציג תעודת הסמכה רשמית מטעם מדינת ישראל. מנעולן רכב מורשה מחזיק ציוד ייעודי מתקדם על מנת לצמצם ככל הניתן את הפגיעה ברכב בתהליך הפריצה. למשל, פורץ רכבים מורשה יחזיק כריות ניפוח המסייעות בדחיקה של הדלת – בלי לעקם את הפח.

ובאותו ההקשר חשוב לציין שהרבה מאוד נהגים מנסים לפתור את הבעיה בעצמם לפני שהם פונים לפורץ רכב. הם עושים זאת על מנת לחסוך בעלות של הזמנת איש מקצוע אך במרבית המקרים הם רק יוצרים יותר נזק שמקשה על עבודתו של הפורץ ומעלה את מחירה -ומוסיפה עלות בגין טיפולים שונים במוסך. לכן, אם נתקעתם מחוץ לרכב – חשוב מאוד שלא תנסו לפתור את הבעיה בעצמכם.

 

סיכום

לסיכום, שירותי פריצת רכבים בכל הארץ ומסביב לשעון הם שירות שלא נעים לצרוך, אבל כשאין ברירה – הוא משמעותי מאין כמוהו. לכן, אם נתקעתם מחוץ לרכב – חשוב מאוד לפנות למנעולן רכב מקצועי ומוסמך. חשוב מאוד גם שתשימו לב שלא מנצלים את הסיטואציה ודורשים מכם מחיר מופקע לפריצה.

פתיחת רכב

 

מה היה לנו עד עכשיו?