הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

5 טיפים לבחירת עורך דין

בחירת עורך דין מקצועי ואמין הינה אתגר עבור כל מי שמעוניין בשירותים משפטיים. מציאת עורך דין טוב ומקצועי אינה עניין של מה בכך ויש לפעול בצורה נכונה ומדויקת כדי למצוא את עורך הדין הנכון ביותר עבורכם. להלן נציג חמישה טיפים לבחירת עורך דין, אשר יסייעו לכם לבחור עורך דין בצורה נכונה ולהימנע מטעויות מצערות.

 

1. פורטלים משפטיים

הטיפ הראשון לבחירת עורך דין באופן נבון ואחראי, היא חיפוש עורך דין בפורטלים משפטיים אמינים ומקצועיים. הפורטלים המשפטיים מציגים המלצות מרובות על עורכי דין מצטיינים בתחומם, תוך שמירה על אמינות גבוהה של הביקורות וההמלצות בפורטל.

חשוב לשים לב כי ההמלצות בפורטל אכן אמינות וכי נערכת ביקורת על ידי צוות האתר לסינון ביקורות שאינן אמינות. כמו כן, רצוי בהחלט כי יופיעו תמונות של כותבי הביקורות ליד שמם, מה שמעיד על רמת אמינות גבוהה יותר של הביקורת. לבסוף, לינקים לרשתות החברתיות של הממליצים יעידו אף הם על אמינות ההמלצה ואף תוכלו להתרשם בעצמכם מאמינות הממליצים.

תוהים איזה פורטל משפטי ממלא את כל התנאים הללו? נחסוך לכם את החיפושים ונמליץ על פורטל Lawyer Reviews המספק מידע אמין ואחראי אודות עורכי הדין. בקרו באתר הפורטל בכתובת https://www.lawyer-reviews.co.il ולא תתחרטו.

 

2. ביקור באתר הבית של עורך הדין

לאחר שמצאתם המלצה בפורטל על עורך הדין, בקרו באתר שלו והתרשמו בעצמכם מעבודתו. ככל שתקבלו רושם כי מדובר בעורך דין מקצוען ואמין, התקדמו לבחינת השלבים הבאים. נגיד כי מומלץ, בשלב זה, למצוא 2 עד 3 עורכי דין אשר נראים בעיניכם אמינים ולהמשיך את הליכי הבחירה עם אותם שניים או שלושה עורכי דין שעיניכם צדו בפורטל.

דיבור ישיר עם לקוחות

3. דיבור ישיר עם לקוחות

לאחר שצמצמתם את סל עורכי הדין הפוטנציאליים בהם תבחרו, פנו אל הלקוחות שהמליצו על עורכי דין אלו, באמצעות הרשתות החברתיות. כזכור, קישורים לחשבונות המדיה החברתית של הממליצים יופיעו בפורטל המשפטי. דברו עימם וקבלו התרשמות ישירה מחוויית הלקוחות הקודמים של עורך הדין.

 

4. קבלת הצעות מחיר

כעת, פנו אל עורכי הדין והסבירו להם מהו המקרה בגינו אתם נזקקים לייצוג משפטי. קבלו הצעות מחיר מכל אחד ואחד מעורכי הדין עימם יצרתם קשר.

 

5. בחירה בהצעה המשתלמת ביותר

לאחר קבלת הצעות המחיר מעורכי הדין האמינים שמצאתם, בחרו בהצעה המשתלמת ביותר. שימו לב – ההצעה הזולה אינה בהכרח המשתלמת ביותר. יש לקחת בחשבון את סך השעות שעורך הדין יקדיש עבורכם, שיטת תמחור התיק והאפשרות לחיובים נוספים ככל שהתיק יתפתח.

 

לסיכום

לסיכום, הליך בחירת עורך דין כולל חמישה שלבים עיקריים. ראשית, יש למצוא מספר עורכי דין אמינים בפורטלים המשפטיים. לאחר מכן, יש לבצע סינון נוסף באמצעות גלישה באתרים של עורכי הדין. בשלב השלישי, דברו באופן ישיר עם לקוחות קודמים של עורכי הדין. בשלב הרביעי, קבלו הצעות מחיר מעורכי הדין ולבסוף בחרו בעורך הדין המתאים ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?