הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך לארגן יום הולדת פיות

אין ילדה שלא רוצה לחוות יום הולדת מהאגדות, ומסיבת יום הולדת בנושא פיות היא בדיוק הדרך להגשים את חלומה.

אבל, עכשיו כשהחלטנו על נושא, כיצד נארגן את יום הולדת בדיוק בצורה הנכונה כדיי שכלת השמחה, וחברותיה, ירגישו כמו פיות ליום אחד?

כשאנו מארגנים לילדה מסיבת יום הולדת, חשוב לנו שכל האלמנטים יהיו מדויקים כדיי שתוכל ליהנות מהיום המיוחד שלה בדיוק כפי שהיא דמיינה אותו. כשאנו מארגנים יום הולדת פיות ישנם מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון בעת הארגון, ולכן באנו לעשות לכם סדר בדברים.

 

מיקום

ראשית, בבואנו לארגן מסיבה בנושא פיות עלינו להחליט היכן נקיים אותה. נרצה שהמקום יהיה מאורגן ומסודר כי סביר שיידרשו קישוטים רבים ואזור מרווח. כמו כן ההחלטה צריכה להתבסס על יכולתנו הכלכלית, ולכן לא בהכרח שכירת מקום אירועים קטן תהיה ההחלטה הנכונה, ואפשרי ביותר לנהל את האירוע בחצר ביתנו או בבית עצמו.

 

קייטרינג

בהתאם לרוח המסיבה, נרצה שהאוכל עבור האורחות הצעירות יתאים לנושא. חשוב לזכור כי במהלך הפעילויות שיהיו, סביר כי הבנות יסתובבו ויתרוצצו הרבה, ולכן קייטרינג של ארוחה מלאה כנראה לא יתאים. במקרה זה דווקא נוכל ללכת על מאפים קטנים, מלוחים ומתוקים, שיהיו מעוטרים בהתאם לנושא הפיות. במידה וההורים כולם נשארים לפקח על הילדות, נוכל לשקול את הרחבת הקייטרינג.

כמובן שלא נשכח את העוגה, אותה מומלץ יהיה להזמין מספק מיוחד, כך שתספיק לכמות המוזמנות שלנו, אך גם תהיה מעוטרת ומעוצבת בהתאם למסיבת יום הולדת פיות.

 

הפעלה

בנושא זה יש לנו שתי אפשרויות. נוכל לארגן בעצמנו את ההפעלה, דוגמת משחקי חברה, מסיבת ריקודים, תחפושות, ועוד. לעומת זאת, נוכל להזמין הפעלה בנושא פיות אשר בה כלולים מגוון אלמנטים, כך שיניחו לנו לעסוק רק בנושאי האוכל והמיקום.

במסגרת הפעלה מאורגנת, המוזמנות שלנו יקבלו הזמנות קסומות, נושאי המוזיקה והקישוט יהיו מאורגנים מראש בהתאם לרוח המסיבה, הפעילויות יכללו טקסי הכתרה, ברכות, מסיבת ריקודים, תחפושות, עמדות, ומשחקים.

הזמנת הפעלה מומלצת ביותר היות ונדע כי האירוע מנוהל כהלכה בהתאם לרצונותיה של ילדת יום ההולדת. בנוסף, כלל האורחים שלנו יקבלו מתנות ייחודיות בסוף ומזכרות מהיום המיוחד של חברתן.

 

המתנה

כמובן שנוסף למסיבה מושקעת שנערוך לילדת יום ההולדת, נדרשת מתנה קסומה במיוחד ליום כה מיוחד. בהתאם לגילה של הילדה, ניתן לרכוש סוגים שונים של מתנות הקשורות בפיות, דוגמת ערכת יצירה לבקבוקי פיות קסומים, תחפושת מיוחדת ומושקעת של פיה, תיק וערכה לבית ספר של פיות, משחקי מחשב של פיות, ועוד.

 

לסיכום

הדבר החשוב ביותר שעלינו לזכור בעת ארגון מסיבת יום הולדת בנושא פיות זה כי היא צריכה לתפוס את תשומת ליבן של אורחות צעירות לאורך ערב שלם, וזו משימה לא קלה. לכן, מעבר למתנה, האוכל, והמיקום, נוכל להזמין הפעלה מסודרת למסיבה בנושא פיות שתדאג לכל שאר הדברים החשובים. זאת על מנת שמסיבת יום ההולדת של בתנו תהיה מדויקת וזהה ככל האפשר לזו אשר היא דמיינה עבור היום המיוחד הזה.

עמדת אוכל

 

מה היה לנו עד עכשיו?