הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

4 דברים שחובה לעשות לפני הובלה גדולה

במידה ואנו עתידים לעבור דירה, כמובן שמדובר במאורע משמח ביותר, אך הוא מביא עמו הרבה בלגן ותרחישים בלתי צפויים.

לכן אנו כאן כדיי לתת לכם, ממש לפני שתתחילו, את התקציר של כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם מבצעים את ההובלה הגדולה לבית החם החדש שלכם.

בין אם יש לנו הרבה זמן לעבור, או פרק זמן מאד קצר, עדיין יש הרבה דברים שיכולים להוות עבורנו בעיה, או ששכחנו אותם וכלל לא העלנו על דעתנו. לכן, חשוב לעבוד מראש עם רשימה מסודרת של דברים שיש לבצע על מנת לא להתבלבל לפני ותוך כדיי. לכן הנה רשימה של ארבעה דברים בסיסיים ביותר שצריכים להיכנס לרשימה:

 

הזמנת הובלה

אמנם לבטח יש חברת הובלות שיכולה לבוא לקראתכם בדקה ה-90 עם הובלה דחופה, אך סביר כי המחיר יהיה בהתאם. לכן, ברגע שאתם יודעים שאתם עוברים ואתם לא יכולים להעביר את כלל הרהיטים לבד קבעו כבר עכשיו תאריך עם חברת הובלות.

בנוסף, חשוב שתדעו כי גם אם אתם לא מתכננים הובלה גדולה, עדיין מומלץ לבצע הובלה קטנה עבור הרכוש שיש להעביר, במקום להעביר הכול לבד, היות והעברה באופן לא מקצועי יכולה לגרום דווקא נזק לרכוש ועל כן הוצאה יותר גדולה של כסף.

תוכלו לשכור את שירותיה של חברת הובלות קטנות באשדוד, או בהתאם ליישוב בו אתם גרים בדרום, על מנת לטפל בהעברה קטנה ומהירה.

 

אריזה

לאחר ששכרתם חברת הובלות, הגיע הזמן להתכונן להגעתם. חשוב למפות את כל הרכוש בבית ולהבין כמה ארגזים תצטרכו ומה יש להעביר ללא אריזה כלשהי. לא תמיד חובה להוציא כסף על ארגזים ומומלץ לבדוק אצל החברים והמשפחה מי יכול להשאיל לכם. גם אם יש הרבה זמן עד ההובלה, לא מומלץ להשאיר את הנושא לרגע האחרון.

 

החלפת מנעול

כעת כשכבר קיבלתם את המפתחות לדירה החדשה וההובלה מתחילה, זכרו להחליף מנעולים בבית החדש. חשוב לדעת שלא תמיד אנו יודעים אצל מי יש מפתחות לדירה החדשה, במיוחד אם מדובר ביד שניה. לכן בכל הבלגן של המעבר אנשים עם מפתחות, כמו דיירים קודמים או אפילו בעל הדירה, יכולים להיכנס לבית ללא רשות כלל וזאת בעוד שכבר חלק מהדברים שלכם נמצאים בדירה.

 

הפרטים הקטנים

ובכן לבסוף חשוב לזכור לטפל בכל שאר הדברים שלרוב קשורים לתחום הכספי ולכתובת ולא להובלה עצמה. זכרו לבטל חשבונות ישנים שכבר לא רלוונטיים לדירה החדשה ובעיקר לשנות את הכתובת בכל המוסדות להם אנו בדרך כלל חייבים כסף כמו חשבונות חשמל ומים.

 

לסיכום

מעבר דירה הוא הליך משמח אך גם מאד עמוס וארוך. לכן זכרו לעבוד באופן מסודר וכתבו רשימה מסודרת מראש שבעזרתה תדעו כיצד להתחיל לפעול.

 

ארגזים

מה היה לנו עד עכשיו?