הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

קונה רכבים לנסיעה – מה זה והאם זה משתלם

מעוניינים להחליף את הרכב הישן שלכם בחדש? מתקשים למכור את המכונית הישנה מזה זמן רב? יש לנו פתרון בשבילכם! מהיום לא צריך להתפשר על המחיר או לחכות זמן רב לקונה שיסכים לשלם את המחיר הראוי

בעינכם.

ניתן למכור בקלות ובמהירות את הרכב הישן לקונה רכבים ולקבל תשלום מהיר וראוי עבור הרכב הישן.

 

קניית רכב יד שניה על ידי קונה רכבים

אם ניסיתם למכור רכב ישן, ודאי נתקלתם בקושי למצוא קונה עקב העובדה שמדובר במכונית ישנה ללא ביקוש גבוה. משום כך, ודאי תגלו כי לא פשוט למצוא קונה רציני שיסכים לשלם לכם מחיר הוגן בעבור הרכב. אל תדאגו! יש לנו את הפיתרון המושלם עבורכם. ניתן לבצע קניית רכבים יד שניה על ידי קונה רכבים ולמכור את הרכב לקונה רכבים במהירות ובקלות.

 

מה עושה קונה רכבים לנסיעה?

קונה רכבים לנסיעה מהווה חלופה נוחה ומשתלמת יותר ממכירת הרכב לקונה פרטי משום שהוא חוסך את הזמן והדאגות הכרוכות בהליך המכירה. קונה רכבים יקנה את הרכב מהר יותר מקונה פרטי ובכך יחסוך לכם את זמן ההמתנה, עלויות הפרסום ועלויות תחזוקה כמו טסט לרכב וחידוש רישיונו עד למכירה. כמו כן, בעל מקצוע יוכל להציע לכם תמורה הוגנת יותר מאשר קונה יד שניה פרטי (ולעיתים אף מציע לשלם במזומן).

 

יתרונות המכירה לקונה רכבים יד שנייה

קונה רכבים לנסיעה משתמש לרוב במכוניות למטרות פירוק. בכך, ניתן למצות כל אחד ממרכיבי המכונית לתעשיית המחזור כדי להפיק את המיטב מכל שימושיה. למשל, הזכוכיות עוברות הליך ניפוץ וגריסה בכדי להפוך לקערות, בקבוקים ומוצרים נוספים. כמו כן, הרכבים המיועדים לפירוק עוברים למכונת גריסה עד שהם הופכים לשבבים קטנים. שבבים אלו עוברים בשלב הבא היתוך בטמפרטורה גבוהה במטרה להפיק מהם מוטות מתכת עבור תעשיית הבניה, גדרות, כלובים ומתקני מתכת שונים.

כתוצאה מכך, אנו מונעים מעוד גרוטאות ופסולת לזהם את נופי ארצנו וגם מצליחים להפיק מרכב אחד כמות רבה מאוד של שימושים המספקים הזדמנויות מחזור מתוחכמות ומגוונות שמבטיחות החזר רב בעבור הרכב שירד מהכביש.

 

תיקון רכבים המיועדים לחזרה לכביש

רכבים ישנים הכשירים לנסיעה מיועדים גם לשימוש כחלקי חילוף עבור מוסכים או לקוחות פרטיים. בכך ניתן לנצל חלקים תקינים של רכבים ישנים ולהשתמש בהם לתיקון רכבים חדשים יותר עם בעיות נקודתיות. זו דרך נוספת לנצל רכבים שירדו מהכביש לטובת מחזור. הדבר עשוי לחסוך ייצור מיותר של חלקי רכב ואף לחסוך כסף עבור בעלי המוסך והלקוחות הפרטיים.

 

לסיכום

אם אתם עומדים למכור רכב ישן, כדאי שתחשבו על העלות הכוללת של החזקתו, פרסומו וחידוש הרישיונות הכרוכים בהחזקתו. זכרו שמדובר במשימה לא פשוטה שעלולה לקחת זמן רב, לכן כדאי לכם למכור לחברה העוסקת בקניית רכבים יד שניה ולחסוך זמן וכסף.

 

רכב משפחתי

מה היה לנו עד עכשיו?