הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה עדיף לקנות או להעביר מפיץ ריח בין בית לבית

עוברים דירה, כל הבית, פחות או יותר כבר ארוז במזוודה, קרטונים ושאר פתרונות אחסון שהצלחתם למצוא ברגע האחרון.

אחרי שכל הדברים הרציניים כבר מוכנים, הגיע הזמן למיין את הפריטים הקטנים שנשארו, ביניהם את מפיץ הריח הלא זול, שהשקעתם בו כסף רק לפני שנה, עם ניחוח שבחרתם במיוחד, אחרי שפניתם לחברה שמתמחה בעניין. 

עכשיו אתם ניצבים מול שאלה – לקחת אותו איתכם או להשאיר אותו מותקן בדירה הישנה ולרכוש אחד לביתכם החדש? שאלה מורכבת מעט, אך אנחנו אספנו בשבילכם את כל הבעד והנגד, לכם יישאר רק להחליט.

 

הבעד

כל הסיבות לקחת את מפיצי ריח שלכם איתכם.

 

עלות

אם יוצאים מנקודת הנחה, שהשקעתם זמן וכסף בפנייה למומחים, בחירת הניחוח הייחודי שיתאים לאופי הבית ולטעמם של כל המתגוררים בו, ללא ספק שילמתם יותר, מכמה שהיה עולה לכם לקנות מפיץ ריח פשוט, הנמכר ברשתות הפארם וחנויות הטואלטיקה. לכן מחשבה של לקחת את מפיץ הריח איתכם  – היא מחשבה הגיונית ולגיטימית ביותר.

 

אחריות

מפיצי ריח שנרכשו מחברות שמתמחות בתחום, מגיעים עם אחריות יצרן ולכן , אם אתם עדיין בטווח של אותה האחריות, כדאי להעביר את מפיץ הריח לביתכם החדש.

 

ניחוח

כאמור, עשיתם עבודת הכנה, בשביל לבחור את הניחוח הייחודי שיתאים לכם. כל זה בעצם אומר, שאתם כבר רגילים לאותו הריח הייחודי שיש רק לבית שלכם והוא כבר מייצר אצלכם אסוציאציות שקשורות לבית ולמשפחה. תגלו שזה מאוד מוזר למצוא את עצמכם בביתכם החדש, ללא אותו ניחוח הטוב והמוכר.  בנוסף, המפיץ ריח עם הניחוח האהוב, יעזור לכם להתאקלם במהרה בביתכם החדש, כבר מהרגע הראשון שתיכנסו אליו.

 

העברה

בכל זאת לוקחים כל כך הרבה דברים איתכם, אז מה זה עוד מפיץ ריח קטן לאוסף?

 

הנגד

כל הסיבות למה כדאי להשאיר את המפיץ ריח הישן והמוכר בדירה הישנה ולא לקחת אותו לביתכם החדש.

 

העברה

בכל זאת, אנחנו מסתכנים פה בלשבור, להרוס את המנגנון, לשפוך את התכולה. לפעמים העוגמה יכולה להיות גדולה יותר מאשר כל שאר הדברים, אולי עדיף להשאיר את המפיץ ריח הישן במקומו ולרכוש אחד חדש לבית.

 

משנה מקום – משנה ניחוח – משנה מזל

בכל זאת, בית חדש, נוף חדש, שכנים חדשים ווייב חדש לחלוטין. אולי הגיע הזמן, שנשנה עוד מספר דברים בדרך? תיגשו לבחור ניחוח חדש, שיסמל את השינוי. ריח חדש יצור אסוציאציות חדשות, לא יעורר זכרונות ישנים, שאולי חלקם פחות חיוביים ובכללי יפתח דף חדש, כמו עצם המעבר לבית אחר.

אז מה הסיכום? בגדול ההחלטה היא שלכם ורק אתם יודעים מה הניחוח של ביתכם מעורר אצלכם. אם תרצו להמשיך עם ההרגשה –  תיקחו אותו איתכם, אם תרצו לשנות – תרכשו אחד חדש.

 

צנצנות

מה היה לנו עד עכשיו?