הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

אילו סוגי מחסומי חנייה יש ואיך יוצרים אותם

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה בחיפוש אחר סוגי המחסומים השונים לחניה. הדבר כנראה נובע מתוך מצוקת חנייה משמעותית שבאה לידי ביטוי ברחבי הערים השונות ברחבי הארץ. כדי להעלות את הנושא למודעות, יצאנו לבדוק באופן מעמיק מהם סוגי מחסומי החניה שקיימים בשוק ואיך בכלל יוצרים אותם. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו תרים אחר מחסום חניה ספציפי אבל לא ידענו להצביע עליו. עד הרגע שבו כתבנו את המדריך הנוכחי, לא ידענו בכלל מהם סוגי המחסומים שקיימים. לכן, יצאנו לשאול אנשים שאנחנו מכירים, אבל אף אחד לא ידע לענות לנו על השאלה. לכן, החלטנו לצאת ולתשאל אנשים ברחבי הרשת, כדי להבין באילו מחסומים הם משתמשים. כך יצא שבעצם פרסמנו סקר ברחבי הרשתות החברתיות וקיבלנו את המידע מגולשים שרכשו לא מזמן מחסומים מסוגים שונים. אם הייתם חלק מהמגיבים, זו ההזדמנות שלנו להודות לכם. שכן, בזכותכם, מדריך זה רואה אור.

 

מחסום חניה מספר 1  – שער מרחף

סביר להניח שנתקלתם לפחות פעם אחת בחייכם בשער מרחף. שכן, מדובר בסוג של מחסום חניה מהמוכרים ביותר. פשוט אנחנו לא תמיד יודעים לקרוא לו בשמו. בדרך כלל אנשים מכנים אותו כ"שער צהוב גדול". את מחסום החנייה הזה אנו רואים לא פעם בכניסה אל חניונים גדולים מאוד. ראוי לציין שאת מחסום זה אתם כנראה לא תוכלו ללמוד להכין לבד כחלק מהליך של קורס ריתוך. שכן, הוא גדול מאוד. אבל יש מחסומים אחרים שיוצגו בפניכם בהמשך שאותם ניתן ללמוד בקורס שכזה.

 

מחסום חניה מספר 2 – דוקרנים

הדוקרנים הם מחסום חנייה שעובדים על כיון אחד. הם נמצאים לא פעם במקומות הבאים:

  • מקומות שיש בהם כוחות ביטחון כמו משטרה או צבא
  • בשטחי תפעול
  • בחניונים ציבוריים ועוד

הדוקרנים הללו מאפשרים למנוע חדירה של רכב אל תוך יציאה של חניון או שטח כלשהו. את הדוקרנים ניתן להכין כחלק מקורס ריתוך, אך חשוב לציין שצריך להיות לכם רקע בתחום כדי שתוכלו להגיע להכנת מחסום זה.

 

מחסום חניה מספר 3 – מחסום זרוע

המחסום ה -3 במספר הוא מחסום זרוע שאותו אנחנו רואים בדרך כלל בחניונים שנמצאים בבתים פרטיים, בחניונים ציבוריים ועוד. המחסום הזה נחשב לבסיסי ביותר והוא לא נחשב לגדול ומסיבי מידי, אך הוא מבצע את עבודתו נאמנה. שכן, הוא מונע כניסה של רכבים ואופנועים אל תוך החנייה.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שלנו שעסק במחסומי חנייה שונים שקיימים בשוק ואיך אפשר ליצור אותם. אנו מקווים שמצאתם את המדריך הנוכחי כמועיל, כי אנחנו מצאנו סוף סוף את המחסום שמתאים לנו ביותר. מאחלים לכם הצלחה ובחירה נכונה במחסום החניה.

מחסום

 

מה היה לנו עד עכשיו?