הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

למה אתה צריך חשמלאי קבוע?

האמת היא שאנחנו הולכים לתת לכם את התשובה על ההתחלה בלי למתוח אתכם בגלל שלנו זה הכי מובן מאליו ותכף תראו שגם לכם: חשמלאי קבוע זה כמו כל בעל מקצוע. כמו שלא תחליפו רופא שיניים כל שנה או שיפוצניק או כל טכנאי שהוא ככה זה גם עם חשמלאים. היתרונות בבעל מקצוע קבוע הם: הוא מכיר אתכם ואתם אותו, המחירים יותר "חבריים", הוא מכיר את הבית שלכם ואת מערכת החשמל שלכם.

 

סוגי חשמלאים נפוצים:

חשמלאי עוזר: אדם בעל תעודת "עוזר חשמלאי". יכול לעזור בביצוע של עבודות חשמל במתח נמוך, לא באופן עצמאי לחלוטין אלא תחת פיקוחו של חשמלאי מוסמך ומעלה.

חשמלאי מעשי: מורשה לבצע עבודות חשמל במתח נמוך ולערוך תוכניות בבתים עד 40 אמפר. רוב הבתים בישראל הם בעלי מתח נמוך ולכן עניין המתח לא מהווה בעיה ברוב המקרים אלא ה40 אמפר.

חשמלאי מוסמך: רשאי לבצע את כל עבודות החשמל וגם לתכנן תוכניות לבית עתידי עד ל80X30 אמפר. חשמלאי מוסמך תותח ניתן למצוא באתרי האינטרנט.

חשמלאי ראשי: בעל מקצוע שרשאי לבצע עבודות חשמל ועריכת תוכניות עד 3X250 אמפר.

יש עוד סוגים של חשמלאים בכירים יותר, כמו: חשמלאי טכנאי, הנדסאי, מהנדס וחשמלאים בודקים מסוגים אחרים. לשם ביצוען של עבודות ביתיות אין לכם צורך בכאלו ולכן הרגשנו פחות צורך לפרט לכם עליהם. חשוב לנו שתדעו שיש רמות ודרגות במקצוע הזה ולהבין קצת יותר לפני שאתם מזמינים חשמלאי מהאינטרנט.

 

מתי יש צורך בחשמלאי מוסמך?

בשביל עבודות חשמל רגילות שקורות בבית מספיק להשתמש בשירותיו של חשמלאי מעשי. אבל אם אתם רוצים להחליף את המונה החד פאזי בתלת פאזי לדוגמא ודאו מראש שאתם מדברים עם חשמלאי מוסמך ומעלה. לחשמלאי מעשי אסור בתכלית האיסור לבצע עבודות כאלה והוא עלול לסכן אתכם ואת הנמצאים בבית.

 

למה חשוב לוודא שהחשמלאי שאנחנו מזמינים הוא מקצועי ומוסמך?

הרצון בלחסוך בכסף הוא לגיטימי וברור אבל במקרה של חשמל הוא עלול לסכן חיים. שריפות רבות מתחילות מכשל במערכת החשמל שהיה אפשר למנוע. שכן או שיפוצניק שמציעים עזרה זה באמת סכנה והנה כמה סיבות:

שימוש בחוטים הלא נכונים: בחוטי החשמל יעבור זרם גבוה מהזרם שהם מיודעים אליו וכתוצאה מכך הם עלולים להתחמם מאוד ואפילו להישרף.

חיבורים רופפים של חוטים: חיבור רופף עלול לגרום להתחממות יתר של אותו האזור במערכת החשמל ובעקבותיו ישרפו מהדקי החיבור ומכך עלולה לפרוץ שריפה של ממש.

חיבור שגוי של הארקה: במקרה של קצר במערכת החשמל, במקום שהזרם יעבור דרך גוף האדם הוא אמור לעבור דרך האדמה בזכות לחיבור הארקה. אם הארקה חוברה לא נכון או שהיא אינה תקינה הזרם יכול לעבור דרך הגוף של אחת מאנשי הבית.

אחרי שאתם יודעים אנחנו מקווים שתבחרו רק בחשמלאים מוסמכים:

אפשר להגיד תודה לכל ההצעות הנעימות מצד השכנים, החברים והבעל. עם בעיות חשמל לא מתעסקים ומזמינים חשמלאי מוסמך.

לוח חשמל

 

מה היה לנו עד עכשיו?