הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

שליחות או הובלה – מה הכי משתלם בשבילכם?

אתם מתלבטים במה להשתמש בשליחות או הובלה.

לאיזו מטרה עדיפה שליחות ולאיזו הובלה? מה יהיה יותר זול אבל גם ישיג את המטרה בדרך הטובה ביותר? הנה מספר דברים שכדאי לדעת.

 

https://www.rimon-delivery.co.il

מה המטרה

כאשר אתם שוקלים למי לפנות, לחברת הובלה או שליחויות כדאי שתבחנו מה המטרה של הפניה. אם אתם רוצים להעביר חפצים גדולים, או כמות גדולה של חפצים כמו במעבר דירה, כנראה שחברת הובלות תתאים לכם יותר. לעומת זאת אם המטרה שלכם היא להעביר חבילה בודדת או מסמכים משפטיים חברת שליחויות תתאים לכם יותר.

 

רמת דחיפות

אם הצורך שלכם הוא דחוף, חשוב לכם להעביר חבילה מהיום למחר או אפילו באותו היום, כנראה שחברת שליחויות תתאים לכם ותוכל לספק את הסחורה. העברה של חבילה בדחיפות לאותו היום או ליום המחרת כנראה שתוסיף לעלויות השילוח. לקביעה עם חברת הובלה יש צורך בתיאום מוקדם מראש ויש סיכוי שההעברה לא תוכל להיקבע לאותו היום בו תבחרו להעביר את החבילה שלכם.

 

תדירות

האם מדובר בהעברה אחת חד פעמית או שאולי אתם בעלי עסק המרבים בהעברה של מוצרים, חבילות וציוד, או סתם אנשים שמרבים להעביר חבילות? כך או כך חברת שליחויות יכולה להתאים לכם. חברות שליחויות מסוימות אף יציעו הנחות מסוימות מכמות מסוימת של משלוחים ומעלה לאותה הכתובת.

 

מרחקים ומשקל

גם מרחקים בין מקור השילוח ליעד ישפיעו על המחיר. ככל שהדרך ארוכה יותר כך יעלה גם המחיר. לרוב חברות שליחויות יבחנו את המרחק אליו יצטרכו להגיע וגם המרחק ישפיע על המחיר. כך יהיה המצב גם בחברות הובלה.

גם משקל החבילות ישפיע על המחיר. כך למשל משלוח של עד 25 ק"ג יכול להתחיל מכ- 49 שקלים ולהשתנות בהתאם לדחיפות השילוח  – מהיום למחר, מהיום להיום (החבילות יופצו באותו היום בו נקבעה ההזמנה לשילוח), או מעכשיו לעכשיו (השילוח יתבצע תוך מספר שעות בודדות מרגע ההזמנה).

 

שליחויות משפטיות

במקרה של שליחויות משפטיות חברת שליחויות תתאים יותר, חברות הובלה לרוב אף לא יציעו שירות כזה. שליחויות אלה יכולות להתבצע גם בצורה של מסירה אישית ויושפעו לרוב מהמרחק בין נקודת השילוח ליעד. עד 100 ק"מ המחיר יכול להתחיל בכ- 380 שקלים ומעלה.

 

לסיכום

כאשר אתם מתלבטים האם לבחור בחברת שליחויות או בחברת הובלה ותוהים מה ישתלם לכם חשוב שתבחנו מספר דברים. מה המטרה – מה תרצו להעביר, האם מדובר בחבילה או במספר רב של מוצרים וחפצים? דחיפות – חברת שליחויות תוכל לבצע את ההעברה בדחיפות גבוהה יותר מאשר חברת הובלה. תדירות –  לתדירות גבוהה תתאים חברת שליחויות. מרחקים ומשקל – המרחק בין נקודת השילוח ליעד ומשקל החבילה ישפיעו על המחיר. שליחויות משפטיות – בתחום זה מתאימה חברת שליחויות. אז בחנו מה אתם צריכים להעביר והחליטו מה ישתלם לכם.

 

שליח

מה היה לנו עד עכשיו?