הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

כך תפיקו אירוע מושלם לעובדים

הפקה של אירוע לעובדים זה לא עניין של מה בכך. שכן, מדובר בהליך שמצריך היכרות עם כל מיני תחומים חשובים ויישום שלהם. יצאנו לבדוק מהם כל התחומים שאתם צריכים להכיר באופן מעמיק, כדי שתוכלו להפיק אירוע מושלם לעובדים שלכם. הישארו אתנו ותוכלו להיות בטוחים ב – 100% שהאירוע הבא שלכם יהיה האירוע הטוב ביותר שהחברה ידעה עד היום.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנות בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את הדרך הנכונה להפקה של אירוע מושלם לעובדים שלכם, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בנושא –  העובדים. פנינו אל מעל ל – 300 עובדים באמצעות סקר מקיף שפרסמנו ברשת וביקשנו לדעת מהם הדברים החשובים להם ביותר באירוע חברה. להפתעתנו, קיבלנו תשובות זהות שאפשרו לנו להבין את התחומים שאתם צריכים להכיר מקרוב. כך שבעצם, לקחנו את כל המידע והפכנו אותו למדריך עם 3 שלבים קלים ליישום. אם תיישמו אותם, תוכלו להרים אירוע בלתי נשכח. אז למה אתם מחכים? בואו נתחיל.

 

כך תפיקו אירוע מושלם לעובדים – השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לחשוב על מתנות לעובדים בסטייל מעולה. סביר להניח שחשבתם להשאיר את העניין הזה לחלק האחרון של התכנונים, אבל אנחנו כאן להגיד לכם שההפך הוא הנכון. תתחילו בלחשוב מהן המתנות שהעובדים שלכם הכי ישמחו לקבל ותזמינו אותן מראש. רק לאחר מכן, תעברו אל השלב הבא.

 

כך תפיקו אירוע מושלם לעובדים – השלב ה – 2

בשלב השני, אתם צריכים לבדוק פרטים על מקום שתוכלו לקיים בו את האירוע. ראוי לציין כי אם אתם בוחרים מסיבה כלשהי במקום שנמצא במרחק מה ממקום העבודה שלכם, עליכם לדאוג מראש לשירות הסעות. שכן, העובדים שלכם צריכים להגיע אל מקום האירוע ולחזור ממנו ללא מאמץ. במיוחד אם אתם מתכננים להגיש באירוע אלכוהול. תאפשרו להם להגיע בנוחות מבלי שהם יצטרכו לנהוג את רוב הדרך.

 

כך תפיקו אירוע מושלם לעובדים – השלב ה – 3

אם אתם רוצים להפיק אירוע מושלם באמת לעובדים שלכם, נותר לכם רק לבדוק פרטים על מפעיל מתאים. שימו לב, רגע לפני שתבחרו במפעיל שאתם מכירים ואוהבים, עליכם לבחון באופן מעמיק את הדברים הבאים:

  • האם יש דתיים בקהל?
  • מה טווח הגילאים של העובדים?
  • האם יש תחומי עניין משותפים לכלל הנוכחים?

רק לאחר שתענו על כל השאלות הללו, תוכלו לבחור מפעיל שעונה להן. שכן, כך, יתאפשר לכם בעצם לבחור במפעיל שמתאים לכל אחת ואחד מהנוכחים באירוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להפיק אירוע מושלם לעובדים שלכם. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק ליישם ולהרים את האירוע שהעובדים שלכם פשוט לא יפסיקו לדבר עליו.

מסיבה

 

מה היה לנו עד עכשיו?