הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

מה הסיכון ברטיבות של קיר פנימי בבית?

רטיבות ונזילות? עסק מסוכן יותר משאתם חושבים.

ישנם כאלו אשר כלל לא שמים לב, ישנם כאלו אשר שמים לב אבל כאילו מתעלמים מרטיבות של קיר פנימי או כלל לא מייחסים לכך חשיבות. חשוב לציין כי רטיבות בקיר זוהי בעיה, לעיתים הבעיה הזו אף יכולה להיות חמורה ולהוביל למקרים לא נעימים אשר יכולים גם להיות מסוכנים בשלב כלשהו. מעבר לעובדה כי רטיבות של קיר פנימי בבית זוהי בעיה, אבל זו לא סתם בעיה אלא בעיה חמורה שיש לטפל בה במהירות מה גם שהפתרון לבעיה הוא לא כל כך פשוט. במאמר הבא ניתן למצוא פרטים לגבי מהו הסיכון אשר קיים ברטיבות של קיר פנימי, בנוסף גם כיצד ניתן לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.

 

נזק בריאותי חמור. 

רטיבות בקיר נוצרת כתוצאה מריכוז של מים אשר חלחלו וזרמו הישר אל נקודה מסוימת בקיר.המים אשר נמצאים בקיר מסוכנים לבריאות בכך שעלול להיות עובש על הקיר כתוצאה מרטיבות. מעבר לכך שהעובש אינו נראה טוב על הקיר ומזיק לתקינות המבנה, עובש הינו גם דבר אשר מסוכן מבחינה תעבורתית ובריאותית. אין ליצור שום מגע עם העובש כיוון שהדבר עלול להוביל לפגיע מסוימת בעור הגוף. נוסף על כך גם לא בריא לנשום את החומר אשר מפריש עובש מהקיר. לכן, הסיכון הראשון ברטיבות של קיר פנימי בבית מגיע מתחום הבריאות.

 

נזק למבנה.

כתוצאה מרטיבות בקירות הבית עלול להיגרם נזק בלתי הפיך לקירות. שיקום ושיפוץ לאחר נזק כזה עשוי להגיע לסכומים של אלפי שקלים. כדי להימנע מהוצאת סכומים גבוהים לטובת שיקום המבנה יש לעקור את התופעה מהשורש ולטפל בנושא רטיבות באופן מיידי.

 

סכנת בטיחות גדולה.

הסכנה החמורה ביותר אשר עלולה להגיע כתוצאה מרטיבות של קיר פנימי הינה סכנה בטיחותית, רטיבות בקיר עלולה לגרום לכך שהקיר כבר לא יהיה יציב באיזה שהוא שלב ולכן הקיר פשוט יקרוס. אין צורך לפרט בכלל כמה מסוכן יכולה להיות קריסה של קיר, מדובר בחיי אדם אשר יכולים להסתיים בשניות במידה וקיר קורס על האנשים אשר מצויים בשטח המבנה.

 

כיצד ניתן למנוע את זה?

כפי שהוזכר רטיבות בקיר פנימי הינה סכנה אמיתית שיש לטפל בה במהירות, אך כיצד ניתן לטפל בבעיה? הפתרון האידיאלי ביותר לטיפול בבעיית רטיבות בקיר הינה ייבוש תת רצפתי. ישנן חברות אשר מציעות שירותי ייבוש עבור כל סוגי הרטיבות והנזילות הקיימים. החברות השונות מגיעות אל המבנה, מאתרות את מוקדי הרטיבות ולאחר מכן מבצעות פעולות ייבוש ושאיבה של כלל הנוזלים אשר מצויים בשטח המבנה.

 

לסיכום.

ישנם לא מעט סיכונים אשר מגיעים כתוצאה מרטיבות של קיר פנימי בבית או בכל מבנה אחר. כדי להימנע מסיכונים כמו סיכון בריאותי, כספי או הגרוע מכל חיי אדם יש לבצעה ייבוש תת רצפתי בכל האזורים במבנה אשר בהם יש מים בכמות מסוימת.

 

מה היה לנו עד עכשיו?