הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך לנהל תזרים מזומנים נכון של חברת הסעות

כל בעל עסק צריך לנהל תזרים מזומנים באופן קבוע, אבל אין זה מספיק לנהל את תזרים המזומנים סתם כך, צריך לשים לב שהדבר נעשה באופן הנכון ביותר. במדריך הנוכחי בחרנו לצאת ולבדוק באופן מעמיק איך אפשר לנהל תזרים מזומנים נכון עבור חברת הסעות. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך הנוכחי

אם אתם עוקבים אחרי המדריכים שאנחנו כותבים לאחרונה, בטח שמתם לב שאנחנו בוחנים בכל פעם איך ניתן לנהל תזרים מזומנים נכון עבור עסקים שונים. עד כה, המדריכים שלנו עסקו בעסקים הבאים:

  • חנויות לממכר מזון
  • גני ילדים פרטיים
  • חנויות טמבור ועוד

את הנושא במדריך הנוכחי בחרנו לאחר ששמענו על סגירתה של חברת הסעות שגדלנו עליה. מדובר בחברה שהסיעה אותנו ואת כל האחים שלנו אל המסגרות החינוכיות שבהם גדלנו. זו ממש נוסטלגיה עבורנו. כך שאת המדריך הנוכחי כתבנו מכל הלב, כדי לאפשר לחברות הסעות אחרות לדעת כיצד הן יכולות להתנהל נכון כדי לשמור על הכנסות העסק.

 

השלב ה – 1 בניהול תזרים מזומנים נכון של חברת הסעות : הורדת טבלה ייעודית

כבר שמענו כמה פעמים על חברות שבחרו להתנהל באופן מיושן ולכתוב את ההוצאות וההכנסות שלהם בתוך קלסר או מחברת. הדבר גרם לא פעם לאיבוד המידע. שכן, במקום אחד הייתה שריפה שכילתה את כל המסמכים. במקום אחר אירעה פריצה שגרמה למסמכים להתעופף באוויר ולהתפזר במדרכות שמסביב לעסק והרשימה עוד ארוכה. כדי שלעסק יהיה ניהול תזרים מזומנים איכותי, צריך להשתמש בטבלה ייעודית ולמלא אותה במחשב בלבד.

 

השלב ה – 2 בניהול תזרים מזומנים נכון של חברת הסעות : גיבוי הטבלה על ענן

זה טוב ויפה לעבוד על טבלה לניהול תזרים מזומנים על מחשב, אבל זה לא מספיק. המחשב שלכם יכול להיאבד או להינזק חלילה והטבלה עשויה לקחת חלק בהליך זה ולא לחזור. כדי שתימנעו ממצב שכזה, אתם צריכים לגבות אותה על ענן. כך תוכלו להיות בטוחים שהיא נשמרת לאורך זמן.

 

השלב ה- 3 בניהול תזרים מזומנים נכון של חברת הסעות :  מעורבות של מספר עובדים בלבד

לא פעם, חברת הסעות כוללת מספר רב של עובדים. בחברות הסעות יש נהגים, מנהלי חשבונות, מזכירה, מתאמים ועוד. חשוב מאוד שיהיה מספר מצומצם ביותר של עובדים שיהיו חשופים לניהול תזרים המזומנים. ברגע שמערבים יותר ויותר גורמים, הדבר עשוי להוביל לבלבול ולטעויות בהזנה של הטבלה. אם ניתן, עדיף לאפשר לגורם אחד בלבד להיות אחראי על מילוי הטבלה ולאפשר לו לעשות זאת ללא הסחות דעת.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לעובדי חברת הסעות לדעת כיצד הם יכולים לנהל תזרים מזומנים נכון שישמור על החשבון של העסק בפלוס לאורך זמן. מאחלים לכם בהצלחה!

מטבעות

 

מה היה לנו עד עכשיו?