הקו המהיר

חברת הסעות בפריסה ארצית

איך משנעים מוצרי צילום על מנת שיגיעו בצורה בטוחה ליעד

היום כולם מזמינים מוצרים באינטרנט.

קניות לבית, רהיטים, טלפונים, בגדים, נעליים ואפילו מוצרי צילום.

בניגוד לבגדים, רהיטים או נעליים, ציוד צילום הוא לרוב יהיה רגיש, שביר ומאוד יקר.

לכן, מי שקונה ציוד מוצרי צילום בוודאי מוטרד מהשאלה כיצד המשלוח של המוצרים מתבצע כך שהמוצר יגיע אליו לבסוף שלם, חדש ומוכן לשימוש? אם גם

אתכם השאלה הזאת מטרידה מאוד, המשיכו לקרוא.

 

בחרו אתר איכותי ומזמין

קודם כל, לפני שנצלול לעומק הנושא, חשוב להגיד, שברכישת מוצרי צילום אין משחקים, אתם חייבים להשקיע ולרכוש את המוצרים רק מאתרים איכותיים ובעלי המלצות. מוצרי צילום הם מוצרים יקרים מאוד וזה בהחלט תחושה לא נעימה להיות בלחץ האם המשלוח יגיע כמו שצריך והאם לא יקרה שום דבר למוצר בעת תהליך השינוע. אם אתם מחפשים אתר מומלץ, כדאי לכם להכיר את חברת BP, חברה איכותית שמייבאת מוצרי צילום. לחץ כאן לאתר החברה.

 

אריזה נכונה – מונעת אסון

אחד הדברים החשובים ביותר בשינוע מוצרי צילום הוא האריזה. באופן כללי כאשר מייבאים ציוד רגיש כמו מוצרי צילום, חשוב להקפיד על כך שהוא יהיה ארוז היטב, כך שהאריזה תגן על המוצר בעת טלטולי הדרך הרבים, בעיקר אם מזמינים את המוצר מחו״ל. המוצר עובר דרך האוויר או הים, ולאחר מכן גם ביבשה עד שהוא מגיע ללקוח – ובכל המסע הזה, אריזה נכונה יכולה להגן עליו מכל פגע, מכה או שריטה.

 

מוצר רגיש – שינוע רגיש

לחברות משלוחים ישנו צי שלם של כלי תחבורה בעזרתם הן מבצעות את המשלוחים השונים המתבצעים דרכן. כאשר משנעים מוצרים רגישים כמו מוצרי צילום, משתמשים באמצעי שינוע רגישים יותר כמו משאיות עם ריפוד, כריות אוויר בכלי הרכב השונים ומנופים מיוחדים.

 

אנשים מקצועיים

לעיתים כאשר מדובר במוצרים טכנולוגיים, כמו מוצרי צילום, לעיתים בעת השינוע ישר לפרק את המוצר ובסוף להרכיבו מחדש. לכן, חשוב מאוד לבחור חברה שעובדת עם אנשי מקצוע שמכירים את המוצרים ויודעים כיצד לפרק ולהרכיב את המוצרים השונים כמו שצריך ולא להסב להם נזק בזמן השינוע.

 

אל תתפשרו על השינוע

לפני שאתם בוחרים מהיכן להזמין את מוצרי הצילום שלכם, בדקו היטב כיצד משנעים את המוצר ממקום הייצור, עד שהוא מגיע אליכם. גם אם מצאתם את אחד המוצרים במחיר מאוד טוב ומשתלם במיוחד, בסופו של דבר, אם אותו מקום אינו עובד עם חברת שליחויות טובה ואיכותית שיודעת כיצד לשנע בצורה טובה ובטיחותית את מוצרי הצילום שהזמנתם, זה לא שווה את הסיכון. חפשו חברה עם ביטוח, תו תקן ואחריות. מוצרי צילום הם מוצרים רגישים במיוחד ולכן דווקא כאן חשוב שתשימו לב ותבדקו היטב כיצד המשלוח מתבצע על מנת לחסוך עוגמות נפש.

מצלמה

 

מה היה לנו עד עכשיו?